חברת הסטרימינג וונטייז תשתף פעולה עם רשת הקולנוע גלובוס מקס
שתי החברות ישתפו פעולה בשיווק מכירה והפצה של מוצריהן ושירותיהן, באמצעות מכירה של חבילות הטבות משותפות
חברת ה-VOD וונטייז שהצטרפה לאחרונה לבורסה של ת"א מדווחת למשיקעה על שיתוף פעולה חדש עם רשת הקולנוע גלובוס מקס. מטרתו היא שיתוף של שתי החברות בשיווק מכירה והפצה של מוצריהן ושירותיהן, באמצעות מכירה של חבילות הטבות משותפות.
- ההנפקה הראשונה בבורסה ב-2016: חברת ה-VOD וונטייז
- לאחר שחתכה את היקף הגיוס: הנפקת וונטייז בוטלה
- וונטייז לא מתייאשת: תיקנה את התשקיף ותעשה ניסיון נוסף להנפקה בת"א
גלובוס מקס מפעילה רשת של 11 מתחמי הקולנוע "GlobusMax "בפריסה ארצית בישראל ווונטייז, שמנייתה נחלשה ב-25% מאז הנפקתה ביולי השנה, הינה חברת טכנולוגיה ותוכן המפתחת פלטפורמות VOD לטלוויזיות חכמות ומכשירים חכמים.
"ההסכם הינו שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בישראל" מסביר נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז. "מדובר על מכירה של חבילות הטבות בכרטיסים משולמים מראש. הכרטיסים, בהרכבים ומחירים שונים, יציעו הטבות משותפות כמו כרטיסי קולנוע לבתי הקולנוע שמפעילה גלובוס ביחד עם מנויים חודשיים או שוברי צפייה בתכני SmartVOD שלנו".
החבילות המשותפות ישווקו בפלטפורמות השונות של שתי החברות, במסכי הקולנוע של גלובוס, במתחמי בתי הקולנוע, במדיות השונות, בשירות SmartVOD ובאינטרנט.
פרטי ההסכם לא נחשפו אבל הוצאות השיווק בגין שיתוף הפעולה, וההכנסות ממכירת המוצרים והשירותים המשותפים יחולקו בין הצדדים על-פי מפתח שנקבע ביניהם. שיתוף הפעולה מתוכנן להתחיל בשבועות הקרובים 20 מיליון כרטיסי קולנוע בשנה בישראל נמכרים בין 15 ל-20 מיליון כרטיסי קולנוע בשנה.
לגלובוס מקס המפיצה הקולנועית של האולפנים ההוליוודיים Warner Bros, Universal ו Paramount , כ-100 מסכים בפריסה ארצית והיא חולשת על כמחצית מהשוק.
אם כן מדובר על כ-10 מיליון כרטיסים בשנה, שכמובן חלקם הוא קהל חוזר. על פי הערכות כ-150 משקי בית יחשפו למוצרי שת"פ בחודשים הקרובים. כרטיס קולנוע ממוצע עולה כ-40 שקלים, מניו חודשי ל-VOD של וונטייז עולה כ-30 שקלים והשכרת סרט בודד עולה כ-18 שקלים. לפי החישוב הזה ההכנסות השנתיות הצפויות לוונטייז ינועו בין מיליון ל-3 מיליון שקלים.
"אנחנו נוכל להיצע הצעה משולבת בכ-200 שקלים של 6 סרטים בקולנוע, חודש חינם ב-VOD והשכרה של סרט" ממשיך יוספידיס. "נוכל להציע למי שהלך לראות סרטי המשך או טרילוגיה לצפות בכל הסרטים הקודמים בסדרה בבית. אבל הכי חשוב זה המהפכה הדיגיטלית בשוק התוכן, תחשוב על שיתוף פעולה כזה של נטפליקס עם רשת בתי הקולנוע AMC".