שפיר הנדסה הכפילה את הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2015
חברת התשתיות פרסמה את תוצאותיה הכספיות של הרבעון הרביעי של שנת 2015 והציגה רווח תפעולי שהסתכם לכ-111 מיליון שקל, לעומת כ-46 מיליון שקל ברבעון המקביל; ההכנסות צמחו ב-62% והתסכמו ב-731 מיליון
שנה לאחר ההנפקה הראשונית בבורסת ת"א חברת שפיר הנדסהמסכמת את הרבעון האחרון של 2015 עם תוצאות חיוביות. הכנסותיה של שפיר ברבעון הרביעי של 2015 צמחו בכ-62% והסתכמו בכ-731 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2015 צמח לכ-111 מיליון שקל, לעומת כ-46 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה שפיר הנדסה רשמה רווח נקי של 47 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2015.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
- רכבת ישראל בתגובה לביהמ"ש: "לא קיים חשש להתמוטטות המנהרות בירושלים"
- שפיר עתרה נגד כוונת רכבת ישראל להוציאה מפרויקט הרכבת ת"א-ירושלים
- מחכים לאישורי הבנייה: נדחו העבודות להארכת כביש 6 צפונה לאמצע דצמבר
במקביל לאישור הדו"חות הכספיים אישר דירקטוריון שפיר חלוקת דיבידנד של כ-80 מיליון שקל בגין רווחי שנת 2015. לחברה מדיניות דיווידנד לפיה היא מחלקת לפחות 25% מרווחיה, ולא פחות מ-50 מיליון שקל בשנה. סך הדיווידנדים שהוכרזו על ידי החברה מאז הנפקתה בדצמבר 2014 מסתכם בכ-160 מיליון שקל.
שפיר הנדסה החלה פעילותה בשנת 1968, ומנוהלת ונשלטת מיום הקמתה על-ידי משפחת שפירא. החברה פועלת ב-4 מגזרים: תעשייה, זכיינות, תשתיות ומגורים. מגזר התעשייה, שהינו המגזר הדומיננטי בקבוצה, כולל: 4 מחצבות, 3 מפעלי אספלט, 15 מפעלי בטון מבוססי טכנולוגיה מתקדמת, וכן צי של משאיות.
במסגרת תחום הזכיינות שפיר הקימה ומנהלת בזכיינות מספר פרוייקטים לאומיים ברחבי הארץ, וביניהם: הנתיב המהיר לתל אביב, כנסת ישראל, חניון הלאום, חניוני הדסה, רשת קווית לחלוקת גז טבעי בצפון ובמרכז (הנמצאים בשלבי הקמה), הקטעים הצפוניים של כביש 6 (בהקמה).