פרסום ברשת: אלגומייזר נבחרה על ידי גוגל כחברה המצטיינת בצירוף לקוחות חדשים
החברה מפ"ת שעוסקת באופטימיזציה של קמפיינים, צרפה מאות לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים כלקוחות חדשים לגוגל אדוורדס, רשת הפרסום של גוגל
חברת אלגומייזר, הפועלת בתחום הפרסום באינטרנט, נבחרה על ידי גוגל כחברה המצטיינת בצירוף לקוחות חדשים בחודשים נובמבר – דצמבר 2015 .
החברה מפ"ת שעוסקת באופטימיזציה ואוטומציה של קמפיינים, צרפה מאות לקוחות של עסקים קטנים ובינוניים כלקוחות חדשים לגוגל אדוורדס, רשת הפרסום של גוגל. צירוף הלקוחות התבצע באמצעות במערכת ה-AdAssitant של אלגומייזר שהחלה בשיווקה בחודשים האחרונים באמצעות מרכזי Call Center בחו"ל.
"בהתחשב בעובדה שניתן להיכנס לפרסום בגוגל כמעט עם כל תקציב, אנו מצליחים למצוא עבור כל עסק קטן את נקודת האיזון שלו ולצרף אותו כמפרסם בגוגל". הסביר נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר. "מגזר העסקים הקטנים הינו שוק עצום- מיליוני עסקים קטנים רק בארה"ב והמוצר שלנו מקל עליהם את תהליך הפרסום באינטרנט"
צילום: shutterstock
המרכזי ה- Call Center של אלגומייזר איתם הם מגייסים לקוחות חדשים נמצא בעיקר בפיליפינים, שם דיווחה החברה על גיוס עובדים בהיקף גדול, שיותר מיכפיל את כוח האדם בחברה, אלגומייזר ציינה כי היא יוצאת לגיוס "כוח אדם איכותי" שיספק את שירותיה במסגרת מיקור חוץ. כך למעשה מבצעת אלגומייזר את הגיוס תוך ניסיון לחסוך עלויות בשתי דרכים: גיוס עובדים פיליפינים, שם נמצא כוח אדם זול, והעסקתם כמיקור חוץ ולא כעובדים שכירים של החברה.
בסך הכל מדובר בגיוס של 50 עובדים - מהלך התרחבות משמעותי, בהתחשב שכיום מעסיקה אלגומייזר בישראל 20 עובדים. העובדים החדשים יועסקו בהפעלת שני מרכזי שירות חדשים של החברה (Call Centers), המוקמים בימים אלה על ידי אלגומיזר בפיליפינים. בימים אלו החברה עורכת ראיונות ומיונים לאנשי מכירות דוברי אנגלית ברמת שפת אם במדינה על מנת לקלוט אותם לעבודה במרכזים.
לאחרונה גם אלגומייזר דיווחה שקיבלה הצעה ראשונית ולא מחייבת למיזוג עם לקוח שלה בארה"ב בעסקת מניות. החברה דחתה את ההצעה, בנימוק כי תנאיה אינה מספקים. הלקוח השהה את הצעתו למיזוג וביקש כי אלגומייזר תתן לו הצעה נגדית.
מגישת ההצעה היא חברה פרטית אמריקאית העוסקת בפרסום בתחום השירותים לבית בארה"ב. אלגומייזר סיימה בינואר פיילוט מוצלח בשיתוף עם החברה והגיעה עמה להבנות על המשך שיתוף הפעולה.