השחיקה בפרסום במהדורה המודפסת העבירה את הניו יורק טיימס להפסד
החברה הפסידה 14.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה לאתר 957 אלף מנויים רשומים - זינוק של 20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
ניו יורק טיימס עבר להפסד ברבעון הראשון של השנה על רקע עלייה בהוצאות הפנסיה וירידה בהכנסות מפרסום במהדורה המודפסת.
ההכנסות מהפרסום ירדו ב-5.8% והסתכמו ב-149.9 מיליון דולר. ההכנסות מפרסום במהדורה המודפסת ירדו ב-11% ל-42.3 מיליון דולר והן שיקפו 28% מההכנסות הכלליות.
לאחרונה השיק העיתון אפליקציה חדשה בתשלום חודשי של 15 דולר המיועדת לקהל הצעיר.
נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה לאתר 957 אלף מנויים רשומים - זינוק של 20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי הדיגיטל עלו ברבעון הראשון ב-14% ל-46.1 מיליון דולר.
בשורה התחתונה הניו יורק טיימס דיווח על הפסד של 14.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.