$
בורסת ת"א

no! מכירות: פוטומדקס לא מכרה אף מוצר ביפן ברבעון; המניה צללה ב-17%

הכנסות החברה המשווקת את המוצר no! no! להסרת שיער, ירדו ברבעון השלישי ב-19% ל-45.9 מיליון דולר. הרווח הנקי כמעט נמחק

שי סלינס 17:3106.11.13

פוטומדקס, המתמחה במוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, דיווחה היום (ד') על תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה והציגה ירידה חדה ברווח הנקי ובהכנסות. 

ההכנסות של החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-45.9 מיליון דולר - צניחה של 19% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הירידה נבעה בעיקר מכך שהמפיץ של החברה ביפן לא מכר אפילו מוצר אחד ברבעון השלישי כתוצאה משינוי התמהיל העסקי. כמו כן השנה האירוע השנתי של ערוץ הקניות האמריקאי נקבע ברבעון הרביעי של השנה, בהשוואה לאירוע לפני שנה שהתרחש ברבעון השלישי.

 

 

פוטומדקס פוטומדקס צילום מסך: youtube

 

בשורה התחתונה הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-900 אלף דולר, לעומת רווח נקי של 7.5 מיליון דולר לפני שנה. הרווח הושפע מהוצאות בגין פחת והפחתות של 1.6 מיליון דולר.

 

דולב רפאלי, מנכ"ל החברה, התייחס לתוצאות ואמר: "למרות שינוי התמהיל העסקי של המפיץ שלנו ביפן, אנחנו שמחים על כך שהביקוש למוצרים שלנו נותר ללא שינוי. כמו כן המכירות הושפעו לרעה מזתמון אירוע היופי השנתי בארה"ב".

 

המוצר המוביל של פוטומדקס החברה הוא מסיר השיער !no !no המהווה את מרבית מכירות החברה. מכשיר זה משתמש באנרגיית חום להסרת שיער. פוטומדקס עצמה מספקת מגוון רחב של טיפולים לבעיות עור. אחד המוצרים המובילים שלה הוא ה־XTRAC, המיועד לחולי פסוריאזיס ומחלת הבהרת, ויטליגו, שגורמת לכתמים על העור. שיטת השיווק של פוטומדקס היא באמצעות שיווק ישיר דרך ערוצי קניות בארה"ב ובעולם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x