ההשקעה באל על: "כרגע אין עסקה"
ישי דוידי: "אנחנו מאוד לא אוהבים את העוצמה התקשורתית סביב החברה, אבל אני לא חושב שכישלון היה פוגם בהצלחת הקרן. זה יכול לקרות לא רק באל על"
"כרגע אין עסקה", אומר דוידי. "יש חוזה שכפוף לתנאים מתלים, ואני לא חושב שהם מתקרבים לתהליך. ההנהלה מקיימת משא ומתן עם העובדים כדי להפוך את החברה לתחרותית, שזה מה שאנחנו רוצים. ההתייעלות נדרשת לא רק מהעובדים אלא גם מהמנהלים ומהספקים. אל על יכולה להתחרות, אבל זה דורש ממנה שינוי דרמטי. האתגר הזה אפשרי, אבל כרגע המשא ומתן בין ההנהלה לעובדים עלה על שרטון".
באיזו התייעלות מדובר?
"ברמת המטוסים, ברמת השירות, בזמינות. מכלול שלם של יעילות שנובע מניהול מדויק. מבחינת העובדים, ההסכם הקיבוצי הסתיים בסוף 2012, כך שבכל מקרה צריך הסכם חדש. זה שינוי גדול מאוד, ואני מקווה שהחברה תשכיל לעשות אותו עם פימי או לבדה".
יכולתם לחכות שהחברה תפשוט רגל.
"אנחנו בחנו את מצב החברה כרגע. אם יהיה מצב אחר אני לא יודע אם נהיה שם".
העסקה הזאת יכולה לסכן את המוניטין שלך ושל פימי. כישלון יסדוק את ההילה.
"בהסתכלות כוללת של הקרן, אל על היא חברה אחת מתוך יותר מ־70 שהשקענו בהן. אני מסכים איתך שלאל על יש הד תקשורתי אחר לגמרי. אנחנו מאוד לא אוהבים את העוצמה התקשורתית סביב החברה, אבל אני לא חושב שכישלון היה פוגם בהצלחת הקרן. זה יכול לקרות לא רק באל על".