רגע לפני המכירה: ההפסד של רדויז'ן הוכפל ל-5.4 מיליון דולר
ההכנסות ירדו ב-16% ל-17.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012; בתחילת החודש אישרו בעלי המניות של רדויז'ן את מכירת החברה לאוואיה האמריקאית
חברת רדויז'ןדיווחה היום (ב') על תוצאותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2012 והציגה גידול בהפסד וירידה בהכנסות, וזאת על רקע מכירת החברה לאוואיה האמריקאית.
הכנסות החברה הסתכמו ברבעון על 17.4 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 20.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה לפני שנה.
ההפסד התפעולי של רדויז'ן עמד על 5.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 3.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012.
בשורה התחתונה הפסידה החברה 5.4 מיליון דולר שהם 29 סנט למניה, בעוד שלפני שנה ההפסד הסתכם ב-2.4 מיליון דולר שהם 13 סנט למניה. הרווח ברבעון הראשון של השנה לא כולל 1.2 מיליון דולר שהתקבלו כתוצאה מרכישת החברה על ידי אוויה - עסקה שאמורה להיות מושלמת ברבעון השני של 2012.
את הרבעון הראשון של השנה סיימה רדויז'ן עם 89.5 מיליון דולר בקופה - ירידה של 1.1 מיליון דולר בהשוואה לתחילת השנה.
בועז רביב מנכ"ל החברה: "אנו שמחים ומצפים להתחיל את שיתוף הפעולה שלנו עם אחת החברות המובילות בעולם - אוויה. אני בטוח שהשלמת העיסקה תטיב עם בעלי המניות של החברה".
רדויז'ן מפתחת, מייצרת, ומשווקת ציוד תקשורת שמאפשר העברה בזמן אמת של וידיאו, קול ונתונים על גבי רשת האינטרנט והיא פועלת באמצעות שתי חטיבות: חטיבת NBU המפתחת מוצרי תשתית לארגונים ולספקיות שירותי תקשורת המציעות שירותי שיחות ועידה. החטיבה השנייה, VBU (לשעבר TBU), מתמחה בפיתוח פרוטוקולים להעברת תקשורת על גבי רשת האינטרנט ומפתחת תוכנות סימולציה לאפליקציות וידיאו על גבי הסלולר.