הרשת החברתית הגדולה בסין, רנרן, מתכוונת לגייס 547 מיליון דולר
לרנרן מעל 160 מיליון משתמשים רשומים, והפרסום הוכפל בכל שנה מאז החל האתר למכור מקום פרסום באפריל 2008. אתרי הרשתות החברתיות האמריקאיים לא הונפקו עד כה, אף שהפופולריות וההכנסות מפרסום בעלייה
רנרן (Renren), הרשת החברתית הגדולה ביותר בסין, מתכננת לגייס 574 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור שנועדה לממן את התרחבות.
רנרן מתכננת למכור 53.1 מיליון מניות ADR תמורת מחיר הנע בין 9 ל-11דולר ליחידה בהנפקה ראשונית לציבור, כך עולה ממסמכים שהוגשו לרשות ני"ע
החברה מצפה להכנסות של 508 מיליון דולר מההנפקה, שישמשו למשוך יותר מבקרים כחלק מהתחרות שלה ביריבים המקומיים באיידו ו- Tencent Holdings, בשוק האינטרנט המאוכלס ביותר בעולם. רנרן, שפירוש השם הוא "כולם" בסינית, היא בעלת מאפיינים דומים לפייסבוק, שחסום בסין.
אתרי הרשתות החברתיות האמריקאיים לא הונפקו עד כה, אף שהפופולריות וההכנסות מפרסום בעלייה. כתוצאה מכך התעורר ביקוש בקרב המשקיעים. לינקדאין, הכריזה בינואר על כוונתה לגייס 175 מיליון דולר בהנפקה, וככל הנראה תהיה הראשונה.
לרנרן מעל 160 מיליון משתמשים רשומים, והפרסום הוכפל בכל שנה מאז החל האתר למכור מקום פרסום באפריל 2008. על פי הערכות בתעשייה, שוק הפרסום המקוון בסין צפוי לשלש עצמו לקרוב ל-13 מיליארד דולר עד 2014.
מורגן סטנלי, דויטשה בנק וקרדיט סוויס ינהלו את ההנפקה. ה-ADR יהיו רשומים בבורסה בניו יורק תחת הסימול RENN.