ריצ'י הנטר: "כל 4 שניות עובר לקוח בקופה של שופרסל"
מנהל העסקים הראשי של שופרסל הציג את תוכניות הרשת לעתיד בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס: "אנחנו רוצים להיות זולים יותר מהמתחרים - זה לא כל כך קשה"
"כל 4 שניות עובר לקוח בקופה של שופרסל איפשהו ברחבי הארץ בתוך 253 הסניפים שלנו", כך אמר ריצ'י הנטר, מנהל עסקים ראשי בשופרסל, בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס.
הנטר אמר כי שופרסל היא חברת הקמעונאות הגדולה בישראל והציג נתונים: ”מיליון בקבוקי יין נמכרו ב-3 שבועות האחרונים. יש לנו כמעט מיליון וחצי לקוחות חברי מועדון. על פי הסקרים שלנו שופרסל היא בין 10 המותגים האהובים בישראל".
עוד אמר הנטר כי "אם ניקח את כל הירקות שקונים בשנה בשופרסל ניתן להקיף את כדור הארץ פעמיים". לדבריו גם כרטיס האשראי שמציעה הרשת מאוד מצליח וכיום ישנם כמעט 400 אלף כרטיסי אשראי פעילים.
לדבריו של הנטר: ”יש לנו 12 אלף עובדים מהם 61% הם נשים. העובדת הכי ותיקה היא קופאית שהתחילה ב-64' ויוצאת עוד מעט לפנסיה”.
הנטר הציג את תוכניות הרשת לעתיד: ”התוכנית מורכבת מ-5 אלמנטים: לפתוח 100 אלף מטרים; כניסה לתחום הבריאות - הקמנו מתחמי פיילוט ברעננה ומודעין; אנחנו רוצים להיות יותר זולים מהמתחרים וזה לא כל כך קשה; רוצים להגיע ל-100 חנויות אקספרס כי שם הלקוחות עושים השלמת קניות; לצמוח בשופסרסל ישיר - קנייה דרך האינטרנט".