$
ת"א 100 Live2

רמי לוי: עד 2015 נגיע ל-50 סניפים ונהיה מספר 1 בארץ

מנכ"ל ובעלי רמי לוי שיווק השקמה פירט בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס את תוכניות הצמיחה וההתרחבות של הרשת

הדר קנה 17:3512.04.11

"עד 2015 רשת רמי לוי תצמח ל-50 סניפים ותהיה מספר 1 בישראל", כך אמר רמי לוי, מנכ"ל ובעלי של רמי לוי שיווק השקמה, בכנס ת"א 100 Live2 של "כלכליסט" ואקסלנס. לוי המשיך ואמר כי הקבוצה "פועלת למעלה מ-30 שנה כרשת דיסקאונט עם המחירים הזולים ביותר בישראל. המתחרים שלנו מנסים ללכת בעקבותינו".

 

 


 

לוי סיפר על תוכניות ההתרחבות של הקבוצה בעקבות חניכת סניף חדש בראש העין. "היום יש לרשת 21 סניפים, 250 אלף חברי מועדון והיא צמחה השנה ב-26.6%. בישראל יש 3 מיליון תושבים שאין להם סניף של רמי לוי וזה מראה על פוטנציאל גדילה. לחברה יש שאיפות התפשטות לכל המדינה- באר שבע, אילת וגוש דן", אמר והוסיף כי הוא שואף לחדור גם לשוק הערבי ולחזק את הרשת בשווקים הקיימים כמו המגזר החרדי.

 

לוי המשיך והציג את נתוני הלקוחות של הרשת, לפיהם 28% מהלקוחות הם אקדמאים בין הגילאים 20-29. "הדור הצעיר אוהב לקנות אצלנו", אמר לוי, "למרות שאנחנו הארד דיסקאונט, 30% מהלקוחות שלנו הם מבעלי רמת ההכנסה הגבוהה ביותר במשק".

 

לוי הסביר כי המחירים הזולים ברשת מתאפשרים בזכות המנעות מהוצאות כסף על פרסום: "את כסף הפרסום אנחנו משקיעים במחיר לצרכן - כל הפרסום זה מפה לאוזן".

 

לאחר שסיים לוי את דבריו הציג רן אפרתי, מהנהלת החברה, נתונים נוספים עליה: "לחברה הון חוזר חיובי של 14 מיליון שקל. החוב הבנקאי שלנו זניח. פרענו חמישית מחוב ההנפקה. אפשר לראות שקופת המזומנים שלנו עומדת על  250 מיליון שקל - זה מאפשר לנו את הגמישות והחוזק להציע את המחירים שאנחנו רוצים".

 

עוד אמר אפרתי כי "מאז ההנפקה לבורסה אנחנו מציגים גידול בכל הפרמרטים: רווח גולמי, מכירות, רווח נקי. אמרו שככל שנגדל המכירות למטר יקטנו והוכחנו שזה לא ככה. אנחנו שומרים על רמת מכירות למטר גבוהה, בטח ביחס למתחרים. מבחינת המשקיעים הכרזנו על מדיניות דיבדנד - מחלקים 75% כל שנה, מדי רבעון לאחר פרסום התוצאות".

 

לבסוף סיכם אפרתי וסיפר כי בכוונת החברה "לצאת לתחום הסלולר והביטוח. ננצל את העובדה שיותר ממיליון לקוחות חוזרים ומגיעים ואפשר להציע להם שירותים נוספים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x