תיק ההשקעות של ויליגר סידר לוילי פוד את הרבעון השלישי
ב"רבעון החגים" וילי פוד השקיעה בשיווק שהצליח להגדיל את המכירות אבל להקטין את הרווחיות. תיק ההשקעות חיפה על התוצאות הכספיות
וילי פוד שבשליטת האחים ויליגר פירסמה היום (ב') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2010 ובהם עלייה של 16% בהכנסות ל-79.7 מיליון שקל. בחברה מסבירים את העלייה מהכנסת פריטים חדשים בתחום היבוא ומאמץ שיווקי מוגבר. שיעור הרווחיות הגולמית נותר גבוה - 31% לעומת 32% ברבעון המקביל - זאת למרות עליית מחירי המזון והסחורות. את הגידול במאמץ השיווקי ניתן לראות בהוצאות החברה על מכירה ושיווק שזינקו ב-37% ל-10.7 מיליון שקל.
הגידות בהוצאות השיווק, יחד עם הפסד הון בסך 3 מיליון שקל מרכישת רכוש קבוע הביאו לצניחה של 43% ברווח התפעולי ל-8.1 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה תוספת של 5.3 מיליון שקל מרכישת מניות גולדפרוסט.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
הכנסות מימון בסך 5.7 מיליון שקל, בעיקר מעליית ערך תיק ההשקעות ב-5.8 מיליון שקל, של החברה הביא אותה לרשום רווח נקי מאוחד בסך 11.6 מיליון שקל לעומת 11.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-7.6 מיליון שקל לעומת 6.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של 13%.
עוד דיווחה החברה כי מאז ה-30 בספטמבר ועד יום פירסום הדוח הכספי, רשמה החברה רווח של 3.8 מיליון שקל מעליית ערך תיק ההשקעות של החברה