סירס מאכזבת בשורה התחתונה: הפסד של 39 מיליון דולר ברבעון
ענקית הקמעונאות הסבירה את התוצאות הפושרות ברמות נמוכות של הצריכה הפרטית. ההכנסות ירדו ל-10.5 מיליארד דולר ברבעון
סירס הולדינגס, ענקית הקמעונאות האמריקאית, דיווחה היום (ה') על הפסד נקי של 39 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שהם 35 סנט למניה. מדובר בירידה בהפסדים לעומת התקופה המקבילה, אז סיימה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 94 מיליון דולר או 79 סנט למניה.
יחד עם זאת, הפסד מתואם של הרשת הסתכם ב-19 סנט למניה זאת לעומת 17 סנט למניה אותם הפסידה החברה ברבעון המקביל. אנליסטים ציפו כי החברה תישאר עם הפסד דומה לזה של שנה שעברה, אך החברה פספסה את התחזית. ההכנסות סירס ירדו ל-10.46 מיליארד דולר, לעומת 10.55 אשתקד.
ברשת מסבירים את התוצאות הפושרות ברמות נמוכות של הצריכה הפרטית עליה מתבססת כ-70% מהכלכלה האמריקאית. אמון הצרכנים ירד ביולי השנה לשפל של 5 חודשים ורשתות קמעונאיות שרק החלו להתאושש שוב דיווחו על ירידה במכירות. בסירס ציינו כי ירדו מכירות של מוצרי מזון, מוצרי ברי קיימא, ציוד לגינות ומוצרי אלקטרוניקה.
מתחילת השנה איבדה מניית סירס 19% מערכה ושווי השוק של הרשת עומד על 7.72 מיליארד דולר.