הרווח הנקי של פפסיקו זינק ב-26% ל-1.43 מיליארד דולר
מכירות החברה עלו ב-13% והסתכמו ב-9.37 מיליארד דולר. החברה צופה כעת כי הרווח בכל שנת 2010 ללא השפעות מטבע יצמח עד 13%
פפסיקו (סימול: PEP), יצרנית המשקאות הקלים האמריקאית דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2010. החברה נועלת את הרבעון עם מכירות של 9.37 מיליארד דולר, עלייה של 13% לעומת אשתקד.
הרווח הנקי זינק ב-26% ל-1.43 מיליארד דולר, או 89 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 1.14 מיליארד דולר, או 72 סנט למניה בשנה שעברה. האנליסטים, על פי הסקר של תומסון רויטרס ציפו לרווח נקי של 75 סנט למניה.
עיקר העלייה ברווח הנקי מיוחסת לרכישה של החברה את חברות הביקבוק, Pepsi Bottling ו-PepsiAmericas בעסקה של 7.8 מיליארד דולר.
החברה צופה כעת כי הרווח הנקי לשנה הפיסקאלית של 2010 לא כולל השפעות מטבע יצמח בטווח של 13%-11% ל-3.71 דולר למניה.
החברה הודיעה כי היא השקיעה בשוקי מפתח כמו סין במהלך הרבעון החולף ומתכננת להגדיל את ההוצאות על תשתית ומחקר במהלך הרבעון השני.