גם בטיב טעם קונים פחות: ירידה של 9.1% במכירות הרשת ברבעון
הירידה במכירות בחנויות זהות עמדה על 2.5%, בדומה לרבוע כחול. לשם השוואה, רמי לוי דיווח ברבעון על עלייה של 13% במכירות בחנויות זהות
רשת טיב טעםמדווחת היום (ב') על ירידה בהכנסות הרשת. הכנסות רשת השיווק, בנטרול פעילות יבוא ושיווק המזון של החברה, רשמו הכנסות של 196.5 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה. ברבעון המקביל רשמה הרשת הכנסות של כ-216.2 מיליון שקל בסעיף זה - ירידה של 9.1%.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
עם זאת, הרשת הצליחה לצמצם משמעותית את הפסדיה. ההפסד מהפעלת רשת השיווק ברבעון השלישי של השנה עמד על כ-1.4 מיליון שקל, לעומת הפסד עתק של כ-71.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.
החברה מציינת כי בנטרול שוני במספר הסניפים וכן בנטרול החגים שחלו במועדים שונים בין הרבעונים, עמדה הירידה במכירות הרשת בחנויות זהות על 2.5%. לשם השוואה, רמי לוידיווח על זינוק של כ-13% במכירות בחנויות זהות ברבעון, שופרסל דיווחו על ירידה של 1.6% בנתון זה בין הרבעונים ואילו רבוע כחולסבלה מירידה של 2.5% במכירות בחנויות זהות.
במקביל, שיפור במכירות המותג הפרטי ובמוצרים שאותם מייבאת החברה הצליח להגדיל את הרווחיות הגולמית ברבעון השלישי ל-31.1% מהמחזור, לעומת רווחיות של 30.4% ברבעון המקביל.
לחברה גרעון בהון החוזר של 240 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של כ-6.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-81.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.