בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן: "החלטתה של סיסקו לרכוש את המתחרה שלנו באה בשעה בה רדויז'ן מתחזקת"
החברה דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי ורשמה רווח נקי של 1.6 מיליון דולר והכנסות של 20.4 מיליון דולר
הרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 2.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי בסך 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
בועז רביב מנכ"ל רדויז'ן התייחס כהרגלו לפרסום הדו"חות הכספיים של החברה. ההצהרה היותר מעניינת של רביב הייתה לגבי רכישת סיסקו את טאנברג המתחרה של רדויז'ן: "למרבה המזל, החלטתה של סיסקו באה בשעה בה רדויז'ן מתחזקת. בנוסף לתיק המוצרים החזק שלנו, הצלחנו להרחיב את הסכמי ה-OEM, שיתופי הפעולה עם מפיצים מובילים ושותפים אסטרטגים חדשים, הכוללים עתה את SAMSUNG, IBM LifeSize, Alcatel Lucent, ו- Huawei.
החברה מוסרת תחזיות לרבעון הבא
החברה צופה הכנסות של 21.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי ורווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך 3.3 מיליון דולר, או 17 סנט בדילול מלא.
על פי תחזיות החברה הרווח נקי על בסיס GAAP יעמוד ברבעון הרביעי על סך של 2.3 מיליון דולר, או 12 סנט למניה בדילול מלא.
"במהלך ברבעון הרביעי אנו נתחיל לשווק את ה- VC240, מוצר חדש ומלהיב שפותח בשיתוף פעולה עם חברת סמסונג . מוצר זה, שהוצג לאחרונה, הינו מוניטור מחשב שולחני בתוספת יכולות להקמת שיחות ועידה ברזולוציה גבוהה ובמחיר סביר. ה-VC-240 מעורר התעניינות רבה בשוק, ופותח לנו דלתות נוספות המאפשרות האצת האסטרטגיה להרחבת ערוצי המכירה שלנו ולקומודיטציה של מוצרי הקצה", הוסיף עוד מנכ"ל רדוויז'ן.