ביטחון הצרכנים בארה"ב קפץ ל-54 נקודות - מעל לתחזיות האנליסטים
צפי האנליסטים עמד על 48 נקודות בלבד, כאשר תוצאות המדד היו גם מעל טווח הציפיות המקסימלי שעמד על 51 נקודות
ביטחון הצרכנים בארה"ב קפץ ל-54.1 נקודות, מעל לציפיות האנלסטים שחזו שביטחון הצרכנים יעמוד על 48 נקודות.
טווח הקונצנזוס שנמדד היה בין 46 נקודות ל-51 נקודות.
בחודש הקודם רמת ביטחון הצרכנים עמדה על 46.6 נקודות.
"נראה שמדד אמון הצרכנים במגמת שיפור", אומרת לין פרנקו שעומדת בראש מרכז מחקר הצרכנות שמפרסם את הדו"ח. הצרכנים ביטאו יותר אופטימיות באוגוסט מאשר ביולי לגבי התנאים הכלכליים, ומצבם הפיננסי.