קרור: הרווח הנקי ברבעון עלה ב-15% ל-18.7 מיליון שקל
החברה, המחזיקה בכ-70% מיפאורה המשווקת את עין גדי שמרה על יציבות במכירות הרבעון השני, שהסתכמו ב-232 מיליון שקל
חברת יפאורה, המשווקת את המים המינרליים עין גדי, הייתה אחת הנהנות ממשבר במים בתחילת השנה, במהלכו הפסיקו מי עדן ונביעות לשווק את המים המינרליים שלהם למשך כחודש. אך נראה כי הגידול במכירות עין גדי, לא פיצה במלואו על הירידה במכירות מי עדן אותם היא מפיצה.
קרור,
יש לזכור כי בתקופה המקבילה אשתקד יפאורה תבורי, המשווקת את המותגים ספרינג, שוופס, RC קולה ועוד, לא מכרה בסניפי רבוע כחול עקב סכסוך סחר, כך שניתן היה לצפות לעלייה במכירות של החברה עם חזרתה לרשת המחזיקה בכ-20% משוק המזון המבורקד.
הירידה במכירות לצד גידול בהוצאות ההנהלה עקב הטמעת מערכת ERP חדשה תורגמו גם לשורת הרווח התפעולי שירד בכ-5% בששת החודשים הראשונים של השנה ועמד על 39.4 מיליון שקל. ברבעון השני נרשמה ירידה בשיעור דומה והרווח התפעולי עמד על 24 מיליון שקל.
הודות לירידה בהוצאות המימון הצליחה קרור לרשום עלייה של כ-15% ברווח הנקי ברבעון השני של השנה והוא הסתכם ב-18.7 מיליון שקל. בחצי השנה הראשונה של השנה צמח הרווח הנקי ב-13% והסתכם ב-29 מיליון שקל.