שירותי התוכן וירידה בהוצאות הפרסום הגדילו את הרווח הנקי של סלקום
שיעורי הרווחיות בסלולר עדיין מרשימים - ה-EBIDTA היווה 39.6% מהכנסות סלקום ברבעון. החברה תחלק דיבידנד בהיקף של כ-300 מיליון שקל
סלקום הציגה הבוקר דו"חות כספיים לרבעון השני של השנה, ומהם עולה כי סך הכנסות החברה הסתכמו בכ-1.608 מיליארד שקל, עליה מזערית של כ-0.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי גדל בכ-15% לעומת התקופה המקבילה ב-2008 והסתכם ב-277 מיליון שקל.
הגורמים לעלייה ברווח הנקי למרות הקיפאון בהכנסות החברה: הגידול בהכנסות משירותי ערך מוסף, תוכן ותחום התקשורת הקווית (לעסקים), וירידה בהוצאות השיווק והפרסום, שהתגברו על ירידה של 3.1% ב-ARPU וירידה בכמות ההכנסות משירותי נדידה.
ה-EBITDA (רווח ללא פחת, מימון, מסים והפחתות) גדל בשיעור של 2.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, הסתכם ב-637 מיליון שקל, והוא מהווה כ-39.6%
הרווח התפעולי גדל ב-6.5% לרמה של 444 מיליון שקל (גידול של 3% באם לא היתה מנוטרלת השפעת הנגזרים המשובצים מהרבעון המקביל אשתקד), ותזרים המזומנים הפנוי גדל ב-33.3%, דהיינו 400 מיליון שקל.
החברה תחלק דיבידנד לרבעון השני בשיעור של 3.05 שקלים למניה, העתיד להסתכם בכ-300 מיליון שקל. הדיבידנד יחולק ב-14 בספטמבר. החברה מדווחת על גיוס של כ-20 אלף מנויים ברבעון השני, רובם מנויי פוסט-פייד (כלומר מנויים בתשלום חודשי), ומספרם הכולל של מנוייה עמד בסוף הרבעון על כ-3.228 מיליון מנויים. כ-877 אלף מנויים מחוברים לשירותי הדור השלישי, גידול של כ-44 אלף מנויים מהרבעון הראשון של 2009.