רווחי CBS צנחו ב-96% ברבעון השני
חברת התקשורת דיווחה על רווח של 15.4 מיליון דולר ברבעון. ההכנסות מפרסומות בטלוויזיה נפלו ב-13% ברבעון השני ל-1.15 מיליארד דולר
הרווח של CBS צנח ב-96% ברבעון השני לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בעוד המיתון ממשיך לנגוס מהכנסות מפרסומות. עם זאת, מדובר בשיפור מההפסדים של הרבעון הקודם. המנהלים הציגו תחזית מעט אופטימית יותר להמשך השנה.
חברת התקשורת נסמכת בעיקר על פרסומות. ההכנסות מפרסומות בטלוויזיה
החברה דיווחה על רווח נקי של 15.4 מיליון דולר, שהם 2 סנט למניה ברבעון השני, ירידה של 96% מ-408 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח המותאם לאחר מכירת המניות של החברה בערוץ סאנדאנס בשנה שעברה נפל ל-8 סנט למניה, בהשוואה ל-49 סנט למניה בשנה הקודמת. ההכנסות הרבעוניות נפלו ב-11% ל-3.01 מיליארד דולר. ההכנסות מערוצי הטלוויזיה ירדו ב-9.9% ל-1.95 מיליארד דולר.
לטענת החברה, תוכנית "מזומן תמורת משומשות" של הממשלה, שנועדה לסייע לתעשיית הרכב, סייעה גם להעלאת מכירת שטחי פרסום לסוכני רכב ברחבי המדינה. CBS הציעה תחזית מועדדת למכירות ברבעון השלישי שמעלה תקווה כי ההתאוששות המיוחלת בשוק הפרסום קרובה מתמיד. התחזית השנתית נותרה ללא שינוי. "תוכנית הסיוע הממשלתית הועילה לכולם ברמה המקומית והארצית", מסביר מונבס. "יוזמה כזו מצליחה לעזור ומעודדת אותך שאפשר לראות את האור בקצה המנהרה."