מעדיפים לקנות בזול: הרווח הנקי של BMW קרס ב-76% ברבעון
הרווח הנקי ירד ל-119 מיליון יורו (171 מיליון דולר), בהשוואה ל-506 מיליון יורו בשנה שעברה. המכירות נפלו ב-11% ל-12.91 מיליארד יורו
יצרנית רכבי היוקרה הגדולה בעולם BMW דיווחה על ירידה של 76% ברווח הנקי ברבעון השני, לאחר שהמיתון פגע בביקוש למכוניות היקרות יותר.
הרווח הנקי ירד ל-119 מיליון יורו (171 מיליון דולר), בהשוואה ל-506 מיליון יורו בשנה שעברה. המכירות נפלו ב-11% ל-12.91 מיליארד יורו.
תוכנית הסיוע שהנהיגה ממשלת גרמניה בניסיון לעודד החלפת מכוניות ישנות בחדשות יותר לא עזרה במיוחד ל-BMW, שכן הקונים העדיפו להשתמש בהטבות לרכישת מודלים זולים יותר של היריבים, כגון פולקסוואגן. "התאוששות ממושכת ורחבת היקף בשוק מכוניות היוקרה עדיין לא נראית באופק", אמר המנכ"ל נורברט רייתופר.
המכירות ב-BMW, שמייצרת גם את דגמי המיני קופר ורולס רויס נפלו ב-13% ביוני, בעוד שהמכירות בפולקסוואגן עלו.