מדד אמון הצרכן בארה"ב זינק ב-40%
מדד אמון הצרכן לחודש מאי הצביע על רמה של 54.9 נקודות, בהשוואה לרמה של 39.2 נקודות בלבד בחודש אפריל
היום פורסם נתון אמון הצרכנים לחודש מאי שעלה מעבר לציפיות האנליסטים. הצפי הצביע על רמה של 42 נקודות, אך בפועל נרשם נתון מפתיע של 54.9 נקודות. התחזית הצביע על טווח שבין 40 ל-48 נקודות.
מדובר על עלייה של 40% מאז הנתון של מדד אמון הצרכנים בחודש אפריל, שעמד על רמה
העלייה החדה, אותה רשם מדד אמון הצרכן, היא החדה ביותר מאז חודש אפריל 2003.
"חדשות המצביעות על כך כי משהו משתפר בכלכלה עוזרות להביא לעליות בסנטימנט הצרכן", כך מסר ג'יימס נייטלי, כלכלן בבנק ההולנדי ING. "ראינו את שוקי המניות מזנקים בחודשים האחרונים ואת הריבית על המשכנתאות רושמת ירידות", מוסר נייטלי.