$
פרסום ושיווק

חדשות 10 חתכו ברייק, בחדשות 2 לא מפרסמים אחרי 20:30

"כל יציאה להפסקת פרסומות מביאה אוטומטית לאובדן של צופים, ולכן ברור שאם אתה משתמש בהפסקה אחת הרייטינג שלך משתפר", אומרים בחדשות 2

אופיר דור 09:0628.04.14

בחדשות 10 מייחסים את השיפור ברייטינג של המהדורה המרכזית להצלחת סדרות המגזין, אך המתחרים בחדשות 2 מציעים הסבר אלטרנטיבי וטוענים כי אחד השינויים הגדולים שמנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ביצע עם כניסתו לתפקיד היה לעבור משתי הפסקות פרסומות להפסקה אחת.

 

"כל יציאה להפסקת פרסומות מביאה אוטומטית לאובדן של צופים, ולכן ברור שאם אתה משתמש בהפסקה אחת הרייטינג שלך משתפר", אומרים בחדשות 2. "אלא שמדובר בהפסד של כסף רב, כי יש חברות גדולות שרוצות להכניס שתי פרסומות למהדורה, ולכן הפסקת פרסומות אחת היא משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו".

 

יונית לוי, מגישה את החדשות בערוץ 2 יונית לוי, מגישה את החדשות בערוץ 2

 

מנגד, בחדשות 10 מציגים סטטיסטיקה משלהם, שלפיה המתחרים ממעטים לשדר פרסומות בחצי השני של המהדורה שלהם. בחדשות 10 מצאו כי ברבעון הראשון של 2014 שודרו 3 דקות פרסומת בלבד בחלק השני של המהדורה המרכזית בערוץ 2, לעומת 7.5 דקות ברבעון הראשון של 2013. "בחדשות 2 לא רוצים שהצופים שלהם יזפזפו אלינו אחרי 20:30 ויצפו בחלק המגזיני של המהדורה", אומרים בחדשות 10.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x