$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

פריניב במו"מ עם דובאי: תשווק מיצים ליצרן מקומי

הפירות ייסחטו בישראל, והמפעל בדובאי יעבור התאמה לטכנולוגיה של פריניב וימלא בקבוקים תחת המותג הישראלי. הצדדים צפויים להשקיע כ־20 מיליון שקל במיתוג ופרסום, ומחזור המכירות מוערך ב־100 מיליון שקל

נורית קדוש 08:0707.10.20

יצרנית המיצים הישראלית פריניב פועלת להרחבת פעילותה בחו"ל, ומנהלת מו"מ עם יצרן מיצים בדובאי, כך נודע לכלכליסט. המו”מ מתנהל על פעילות משותפת לאריזה ושיווק מיצים סחוטים מישראל במפעל בדובאי תחת מותג פריניב. המנכ”ל עידו יניב אישר את הדברים.

 

בסביבת החברה ציינו כי המפעל המקומי צפוי לעבור התאמה לידע ולטכנולוגיה של פריניב. הפירות ייסחטו בישראל, והמפעל בדובאי ימלא בקבוקים במיצים הללו.

 

עוד נמסר כי לאותו יצרן מקומי יש מערך הפצה מקורר שמתאים למוצרים סחוטים, והצדדים יפעלו במשותף לבניית המותג באמצעות מהלכי פרסום ושיווק. ההערכות הן כי ההשקעה במפעל, במיתוג ובפרסום תסתכ בכ־20 מיליון שקל לאורך שלוש שנים, ומחזור המכירות צפוי להגיע בתקופה זו לכ־100 מיליון שקל.  

 

מימין: מנכ”ל פריניב עידו יניב. מרחיבים את הפעילות בחו”ל מימין: מנכ”ל פריניב עידו יניב. מרחיבים את הפעילות בחו”ל צילום: גיל נחושתן

 

פריניב, המחזיקה כ־28% משוק המיצים הטבעיים בישראל, העמיקה לפני כחודשיים את אחיזתה בקטגוריה ורכשה את השליטה (51%) בחברת קשת מיצים, לפי שווי של 4 מיליון שקל. קשת היה חברה משפחתית שהוקמה ב־2002 ומתמחה בייצור מיצים טבעיים המשווקים ברשתות המזון וברשתות טבע.

 

מכירותיה השנתיות של פריניב, כולל יצוא לחו"ל, מוערכות ב־100 מיליון שקל, ובתוספת מכירותיה של קשת תגיע פעילותה לכ־112 מיליון שקל.

 

לפני שלוש שנים העבירה פריניב, המעסיקה כ־100 עובדים, את שיווק מוצריה לקבוצת תנובה. כיום פריניב מייצאת לסקנדינביה, רוסיה, צרפת וארצות הברית.

 

העניין של התעשיינים המקומיים בדובאי עלה עם חתימת הסכם השלום בחודש שעבר.

 

לפני כשבוע שבו ראשי תנובה מביקור בדובאי, במסגרתו קייימו פגישות עם חברות מזון במטרה לבחון אפשרויות יצוא של חלק ממוצרי תנובה.

x