$
פרסום ושיווק

המותג ליווי’ס משנה אסטרטגיה: יתמקד במכירות ישירות לצרכן

הגעת הקורונה גרמה לסגירת חנויות המותג ולצלילה של 62% בהכנסות החברה ברבעון האחרון, דבר שדרבן את אסטרטגיית החברה למכור יותר דרך הערוצים הישירים שלה

שירות כלכליסט 08:0004.08.20

מותג הג’ינסים ליווי’ס מפחית את התלות שלו בקמעונאים ויבצע יותר מכירות ישירות לצרכן. הגעת הקורונה גרמה לסגירת חנויות המותג ולצלילה של 62% בהכנסות החברה ברבעון האחרון, דבר שדרבן את אסטרטגיית החברה למכור יותר דרך הערוצים הישירים שלה. “בתכנון המקורי זה היה לוקח לנו כמה שנים, אבל דחסנו את זה לכמה חודשים”, אמר מנהל הכספים הראשי של החברה, הרמיט סינג, בראיון ל”וול סטריט ג’ורנל”.

 

 

 

לדבריו, החברה ממוקדת בהעלאת המכירות הדיגיטליות שלה יחד עם שימוש בחנויות המותג, כ־200 בארה”ב, כדי לקדם את המהלך. היא העלתה את כמות המשלוחים של הזמנות האונליין מהחנויות, על פני מרכזי חלוקה גדולים, כדי להביא לצרכנים בגדים מהר יותר.

ג'ינס ליווי'ס ג'ינס ליווי'ס

 

החברה החלה גם להציע איסוף הזמנות מהמדרכה ומהחנויות. נוסף על אלו, ליווי’ס החלה להסתמך יותר על ניתוח נתונים כדי לעזור לה להבין לקוחות טוב יותר ומשתמשת במידע הזה כדי לשפר את קו המוצרים שלה. בראייה קדימה, החברה עדיין רואה בחנויות פיזיות חלק גדול מהאסטרטגיה שלה, בין שאלה חנויות המותג ובין שחנויות של קמעונאים גדולים שצפויים לצאת מהמשבר במצב טוב. “אני מאמין שדיגיטציה של חוויית הלקוח תישאר, אבל אני גם מאמין שיש סיבה טובה למותגים כמו שלנו להחזיק חנויות פיזיות”, אמר סינג.

 

“אפילו שצרכנים קונים יותר אונליין, הם עדיין רוצים את האפשרות לאינטראקציה פנים אל פנים עם סטייליסט, לראות ולמדוד את הבגדים”. סינג שיתף גם במבט על שוק הג’ינסים בצל המגפה ואופן שיווקם: “ברבעון האחרון, שיעור המכירות של ג’ינסים כחלק מקטגוריית ההלבשה לא ירד. בכמה שווקים כמו הודו אנחנו ממתגים חלק מהמוצרים שלנו כמוצרי עבודה מהבית וזה עושה הבדל גדול”.

x