בלעדי לכלכליסט
זכיינית ריפליי וסטיב מאדן רוכשת את רזילי
לכלכליסט נודע כי קבוצת אינטר ג’ינס של יעקב פרץ, רוני ארדי ושלום וגדעון מולייב רוכשת את 10 סניפי רשת האופנה שנסגרה
אינטר ג'ינס, חברת האופנה בבעלות משותפת של יעקב פרץ, רוני ארדי ושלום וגדעון מולייב, חתמה על מזכר הבנות לרכישת רשת האופנה רזילי שנסגרה. אינטר ג’ינס צפויה להפעיל מחדש את כל סניפי רזילי. כך נודע ל”כלכליסט”. לרזילי וללקוחותיה מדובר בבשורה, היות והרוכשים הם בעלי גב פיננסי חזק ועסקים המגלגלים מאות מיליוני שקלים, יתרון חשוב בתקופה של משבר. בכוונת הרוכשים להמשיך ולהרחיב את הרשת.
- הפדיונות גבוהים - והרשתות מחזירות עובדים מחל"ת
- באמצע המשבר: רנואר מהמרת על רשת חדשה
- רשת האופנה רזילי נסגרת
אינטר ג'ינס היא יבואנית המותג ריפליי (50%) ומותג הנעליים האמריקאי סטיב מאדן (50%), המפעיל רשת של כ־16 חנויות ברחבי הארץ. בנוסף, היא יבואנית בלעדית של פפה ג'ינס, ובבעלותה גם חנויות מותגים בשם NU. האחים מולייב, השותפים באינטר ג’ינס, הם גם בעלי מגה ספורט וחברת MGS, אחת מיבואניות ציוד ואופנת ספורט הגדולות בארץ, שמחזיקה בין היתר בזכיינות ליבוא אדידס (האחים שותפים גם 15% באדידס ישראל), ריבוק וסקצ'רס, ובעלת הרשת אליטל לנעלי ספורט וחנות ספורט בדיוטי פרי. מחזור המכירות השנתי המשוער של MGS מוערך בכ־550 מיליון שקל, ואילו מחזור העסקים השנתי הכולל של האחים מולייב מוערך ב־1.7 מיליארד שקל. מקורבים לאינטר ג’ינס אישרו את הידיעה.
רשת רזילי פעלה 25 שנה והודיעה שלא תפתח את שעריה כשהסתיים סגר הקורונה ונפתחו הקניונים. בענף העריכו כי בעלי הרשת, יאיר ואורית רזילי, “התעייפו” לאחר כל השנים ולאור הקשיים של עולם האופנה, בעיקר בתחום המעצבים הישראלים. בקניונים אומרים כי אין לרזילי חובות וסבורים כי נסגרה בשל אילוצים אישיים, וללא קשר למשבר הקורונה. בכירים בקניונים אף אמרו על יאיר רזילי כי הוא “שוכר מדהים. אין לו שקל חובות”.
קודם לסגירה של רזילי נסגרו בוטיקים דומים שהתמחו באופנה ישראלית מקורית כמו כתומנטה וקדן.
רזילי מפעילה 10 סניפים בקניונים בולטים, בהם קניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון עזריאלי תל אביב. הרשת נחשבת ייחודית בכך שטיפחה ומכרה בסניפיה אופנה של מעצבים ישראלים, לצד מותגים בינלאומיים ברמת תמחור גבוהה ובשיטת קונסיגנציה. רכישת רזילי צפויה להרחיב את עסקי האופנה של אינטר ג’ינס, שהתבססה עד כה על מותגים מיובאים, לראשונה לתחום המעצבים הישראלים.