שטראוס נכנסת לשוק רוטבי העגבניות באמצעות יבוא מאיטליה
החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום רוטבי העגבניות דרך מותג יד מרדכי
קטגוריית רוטבי העגבניות מהווה כשליש מעולם הרטבים, והיא כוללת רטבים לפסטה ולפיצה ורוטב פסטה, המשמש בסיס לרטבים לבישול. על פי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק הרטבים המוכנים הסתכמו בשנה שעברה בכ־240 מיליון שקל. ב־2019 צמחו מכירות רטבי העגבניות ב־8.3% לסכום של 81 מיליון שקל. עיקר הצמיחה, 40.7%, נרשם ברוטבי הפסטה.