גוד פארם מציגה: הקוסמטיקאית היא גם השליחה
רשת הפארם המוזלת פותחת סניף במרכז שוסטר ובו פיילוט לשירותי מניקור ופדיקור. מי שיזמין את השירות עד הבית יוכל לקבל איתו מוצרים נוספים
רשת גוד פארם עושה צעד נוסף בניסיון להתחרות בסופר־פארם וב־Be. רשת הפארם המוזלת, בבעלות היזמים אדם פרידלר, אוהד סנדלר ורמי לוי, פותחת סניף במרכז המסחרי שוסטר שברמת אביב, ובו יוקם פיילוט של מתחם שירותי איפור, מניקור ופדיקור. הסניף יוקם על שתי קומות, ששטח כל אחת מהן 130 מ"ר, והוא יחליף את חנות מעדני מזרע שנסגרה ואת חנות האופנה של המעצב רונן חן, שעברה לשטח אחר בתוך המרכז המסחרי.
- מנכ"ל גוד פארם: "ביג לא רצו להיפגש איתנו"
- רמי לוי חתם את הרבעון עם עלייה של 17.5% במכירות שהסתכמו ב-1.5 מיליארד שקל
- משנים את חוויית הקנייה: גוד פארם בונה על אוטומציה
חנות גוד פארם נפתחת ממול לסניף סופר־פארם, שפועל בסמוך למתחם, על הכביש הראשי ותהיה החנות ה־20 של הרשת. בשכונה, המאופיינת באוכלוסייה ממעמד סוציו־אקונומי גבוה, פועלים כיום רק סניפים של רשת סופר־פארם שממוצבת כרשת שגובה פרמיית מחיר על חוויית הקנייה הגבוהה שהיא מעניקה בסניפים.
בסניף החדש תבצע גוד פארם פיילוט ראשון מסוגו של שירותי איפור, פדיקור ומניקור, שיוענקו באמצעות קוסמטיקאיות בסניף, והשירות יוענק גם בבית הלקוחה. לצורך הפעילות, הרשת תקצה שטח של 45 מ"ר מהגלריה בקומה השנייה. אלא שהחידוש הוא בעובדה שהפיילוט ישולב בפעילות סחר חדשה. הרשת עומדת להשיק בחודשים הקרובים אתר סחר, אך כזה שיבצע משלוחים של מוצרי טואלטיקה הביתה רק למי שתזמין שירותי ביוטי לביתה. הכוונה היא שהקוסמטיקאית שתגיע לבית הלקוחה תביא את המוצרים שהוזמנו באתר ולוקטו מסניף שוסטר. בכך חוסכת גוד פארם, שנחשבת כיום לרשת פארם קטנה, הוצאות לוגיסטיקה של משלוחים. אם הפיילוט יצלח, הוא יורחב לסניפים נוספים. גוד פארם תשקיע 1.3 מיליון שקל בהקמת הסניף החדש במרכז שוסטר. הוא יכלול חמש עמדות ביוטי שיתופעלו על פי רמת הביקוש.
"שירותי הקוסמטיקה יינתנו בסניף עד לעלייתו לאוויר של אתר הסחר בעוד ארבעה חודשים, ואז הם יורחבו לבית הלקוחה", אישר פרידלר. "מי שתרצה את השירות החדש בביתה תוכל להזמין מוצרים נוספים מהסניף ללא דמי משלוח. בדרך אחרת, לא יתאפשר לעשות משלוח מהאתר. כל החברות שמפעילות כיום שירותי שילוח מפסידות כסף בשל הלוגיסטיקה היקרה. אנחנו עושים פיילוט שינסה לנצל את העובדה שהקוסמטיקאית ממילא הולכת לבית הלקוחה, ועל הדרך היא תביא לה גם את המוצרים. כרגע, לשלח לבית הלקוחה בצורה אחרת זה הפסדי עבורי".
ברשת התלבטו האם לחבור לאחד המותגים שמפעילים כיום סניפים עצמאיים ולבסוף החליטו להיעזר ביועצת חיצונית ולהעסיק את הקוסמטיקאיות ישירות על ידי גוד פארם. לצורך השירות החדש, השיקה גוד פארם גם מותג פרטי של לקים וג'ל לציפורניים וכן אביזרים הממותגים תחת שם הרשת.