המנכ"ל הנכנס של סודהסטרים מבצע שינויים ראשונים
במסגרת השינויים, נפתח תפקיד חדש - מנהל מצוינות מסחרית. סמנכ"ל השיווק הגלובלי של החברה, מתי יהב, ישמש כמנהל הפעילות העסקית בשווקים צומחים
אייל שוחט, המנכ"ל הנכנס של סודהסטרים העולמית, מבצע שינויים פרסונליים ראשונים בהנהלת החברה הגלובלית ופותח תפקיד חדש בהנהלה: מנהל מצוינות מסחרית. התפקיד כולל אחריות על האסטרטגיה העסקית של החברה ותהליכי מכירות וכניסה לשווקים חדשים. סודהסטרים פועלת ב-46 שווקים בעולם ובכוונת החברה לחדור לשווקים חדשים במהלך השנה הבאה.
- השת"פ של סודהסטרים ופפסי: קולה בבקבוק רב פעמי
- פרשת סודהסטרים: חשד שבירנבאום העביר לאיילה כהן 400 אלף שקל לרכישת מניות
- תמלילי החקירה בפרשת סודהסטרים נחשפים: “עשית אחלה קופה היום, הארוחה עלייך"
במסגרת השינויים, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של סודהסטרים בחמש השנים האחרונות, מתי יהב, ימונה לתפקיד מנהל הפעילות העסקית של החברה בשווקים צומחים, בהם קנדה, צרפת, ישראל, איטליה, דרום אפריקה, ומרכז אירופה.
לסמנכ"לית השיווק תמונה קרין שיפטר מאור שתהיה אחראית על תחומי הפרסום, הדיגיטל, פיתוח מוצרים חדשים, החדשנות, אי קומרס ושירות הלקוחות הגלובאלי. שיפטר מאור מכהנת כיום כסמנכ"לית שיווק גלובלי של חברת צעצועי ההתפתחות Tiny Love. לפני כן הובילה את השיווק הגלובלי ברשת בתי הקולנוע Cineworld, שימשה כסמנכ"ל שיווק בתנובה ארה"ב וניהלה את השיווק של טבעול באסם-נסטלה.