רשת האופנה הבריטית נקסט בוחנת את הרחבת פעילותה בארץ
הבוקר קיימה החברה, שנסחרת בבורסת לונדון, אירוע ראשון בישראל לטובת הרחבת הפעילות; מהחברה נמסר: "לא נפתח חנויות פיזיות בישראל, אבל שוקלים לפתוח חנויות פופ-אפ. אנחנו כעת לומדים את השוק"
- מנכ"ל נקסט: "2017 היא השנה הגרועה ביותר שלנו"
- המכירות של חברת האופנה נקסט צמחו ב-4%; מנייתה זינקה ב־8%
- נקסט הורידה את תחזית הרווח השנתית: "מכינים את החברה לזמנים לא קלים"
נקסט, הנסחרת בבורסת לונדון בשווי שוק של 9.2 מיליארד פאונד, מפעילה כ-500 חנויות בבריטניה ועוד כ-300 במדינות אירופה. בישראל החברה פעילה רק באמצעות אתר אינטרנט שמותאם לשפה העברית ופופולרי מאוד בקרב הורים לילדים.
לפי הודעת החברה, בימים הקרובים תפתח חנות פופ-אפ ראשונה בעולם - באוסטרליה ואם המודל יצליח, ייתכן ותעתיק אותו לישראל.
ראש מחלקת יחסי הציבור הבינלאומית של החברה, שונטל בינלי: "לא נפתח חנויות פיזיות בישראל, אבל שוקלים לפתוח חנויות פופ-אפ. אנחנו כעת לומדים את השוק. ישראל היא השוק השני בגודלו במכירות של נקסט, אחרי בריטניה. עיקר המכירות הן בגדי ילדים, אבל הקטגוריה של בגדי נשים צומחת".