לוריאל תשווק בישראל מוצרי טיפוח לגבר
החברה השיקה את המותג הגברי כבר לפני 15 שנה, ובעשור האחרון החלה להחדיר אותו למדינות שונות מחוץ לצרפת
קבוצת לוריאל ישראל נכנסת לראשונה לקטגוריית מוצרי הטיפוח לגבר ותתחיל לשווק בארץ את המותג הגברי L'OREAL MEN EXPERT. על פי דו"ח יורומוניטור, שוק הקוסמטיקה לגבר הכולל בתוכו מוצרי טיפוח לפנים, מוצרי גילוח, דאודורנטים, בישום ומוצרי רחצה, מהווה בישראל כרבע מכלל שוק הטיפוח ומגלגל כמיליארד שקל.
- תו ניקיון: יוניליבר, לוריאל ודנונה בראש מדד היערכות לשינויי אקלים
- "הדוגמנית עם החיג'אב" שעשתה היסטוריה פורשת מקמפיין לוריאל בעקבות הביקורת על הציוצים האנטי-ישראליים שהעלתה
- לוריאל פיטרה את הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה שלה בשל הערות גזעניות
לוריאל השיקה את המותג הגברי כבר לפני 15 שנה, ובעשור האחרון החלה להחדיר אותו למדינות שונות מחוץ לצרפת.
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, ההשקה בישראל נעשית ב"עיתוי אופטימלי" עבור החברה. "שוק טיפוח הפנים לגבר מגלגל 20 מיליון שקל בשנה וצומח בקצב כפול משוק טיפוח הפנים לנשים. יש כיום הרבה גברים שמורחים קרמים של נשים בגלל שההיצע נמוך. אנחנו רואים כאן שוק עם הרבה עניין וכמעט שאין בו שחקנים. מבחינת הבגרות של השוק זה העיתוי הנכון ומבחינת לוריאל מטרת ההשקה היא, בין היתר, בניית מנוע צמיחה נוסף. השקנו השנה שלושה מותגים חדשים בישראל שהם מנועי הצמיחה העתידיים שלנו: ארמני ביוטי CeraVe ועכשיו לוריאל אקספרט. לוראל ממעטת להשיק מותגים חדשים".
השחקנים הבולטים בקטגוריית מוצרי הטיפוח לגבר הם ניוואה, קרליין, קליניק, ודר פישר. בישראל ישווק המותג החדש של לוריאל במחירים שינועו בין 22 ל-55 שקלים, ויהיו גבוהים ב-20% בממוצע מהמחיר בצרפת.
"נציע מחירים נמוכים מהמתחרים שלנו בקטגוריה וזה יגרום לכולם להוריד מחירים", אמר שגיב.
בחברה בחרו להשיק את מוצרי הטיפוח לפנים רק ברשת סופר פארם בשלב זה, בעוד מוצרי הגילוח יושקו גם ברשת BE המתחרה מבית שופרסל. "לפי בדיקות שעשינו, 72% מקניות מוצרי הטיפוח לגבר נעשות ברשת סופר פארם ולכן בחרנו להשיק שם את המותג", אמר אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל. המותג נמכר גם בדיוטי פרי אך הדיוטי פרי מייבא את המוצרים ישירות מהספקים בחו"ל ולעיתים מדובר במוצרים שונים מאלה שנמכרים בישראל.