טיב טעם השקיעה 800 אלף שקל בקמפיין רשת
מדובר בסכום גבוה יחסית לקמפיין רשת שהעלתה טיב טעם על רקע עדכון חוקי העזר של עיריית ת”א־יפו, שעלול להוביל לסגירת סניף שלה ברמת החיל בשבתות
רשת השיווק טיב טעם השקיעה 800 אלף שקל בקמפיין “זה כולה סופרמרקט”, שהעלתה הרשת ברשתות החברתיות. מדובר בסכום שנחשב גבוה עבור קמפיין רשת. את הקמפיין העלתה טיב טעם על רקע עדכון חוקי העזר של עיריית ת”א־יפו, שעלול להוביל לסגירת סניף הרשת ברמת החיל בשבתות.
- ש"ס עתרה לוועדת הבחירות נגד סרטון פרסומת של טיב טעם - השופט מלצר דחה את העתירה
- ויקטורי ופרשמרקט: אותן תוצאות, יחס שונה מהמשקיעים בבורסה
- טיב טעם מתחילה להתאושש ומציגה זינוק ברווח למרות ירידה במכירות
הקמפיין מעודד את הציבור ליהנות מחופש הבחירה ולחיות את חייו על פי אמונותיו. יו”ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר דחה שלשום את עתירת מפלגת ש״ס למתן צו מניעה נגד טיב טעם, בדרישה לחייב את הרשת להוריד את סרטון הקמפיין, ולאסור עליה להמשיך בקמפיין עד לאחר מועד הבחירות. בעתירה נטען כי הסרטון מהווה "תעמולה פוליטית", ומעודד הצבעה למפלגות שחרטו על דגלן חילול שבת.