לראשונה: yes מציעה שירות טריפל, יקר מסלקום ופרטנר
את הטריפל תציע גם בזק בינלאומי; מדובר בחבילה שתכלול שירות טלוויזיה, אינטרנט במהירות 100 מגה (תשתית וספק) וטלפון ביתי. המסלול הראשון, premium, יהיה על בסיס שירות הטלוויזיה של yes ויוצע ללקוחות חדשים מ-139 שקל לחודש לשלושת החודשים הראשונים
חברות yes ובזק בינלאומי, חברות בת של קבוצת בזק, הודיעו היום (א') על שירות טריפל משותף במסגרתו יוכל הלקוח לקבל בחבילה אחת שירות טלוויזיה, אינטרנט במהירות 100 מגה (תשתית וספק) וטלפון ביתי. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי בכיכובם של חוה אלברשטיין וסטפן לגר.
- שירות
- ביהמ"ש אישר בקשה לייצוגית נגד yes בסך 402 מיליון שקל על שליחת תוכן שיווקי
- חברת yes איבדה 13 אלף מנויים ב-2018
ביום חמישי האחרון חתמה בזק בינלאומי על הסכם קיבוצי עם ועד עובדי החברה, שכלל גם הסכמה על מחלוקות שנגעו לשיווק הטריפל. רק בחצי שנה האחרונה התחילו בבזק בתהליך סינרגיה בין החברות-הבנות. ברגע שנסגרו הסכמי שיתוף פעולה עם העובדים של yes ובזק בינלאומי וחתמו עימם על הסכמים קיבוציים חדשים, בזק יכולה מבחינה תפעולית לשווק חבילת טריפל חדשה ולתמחר אותה בהתאם.
החברות יציעו את השירות בשני מסלולים. המסלול הראשון הוא מסלול premium על בסיס שירות הטלוויזיה של yes, שיוצע ללקוחות חדשים החל מ-139 שקל לחודש, לשלושה חודשים ראשונים. מהחודש הרביעי יעלה המחיר ל-299 שקל לחודש. לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לטריפל ישלמו 229 שקל לשלושת החודשים הראשונים.
המסלול השני יהיה על בסיס שירות הטלוויזיה של STINGTV מבית yes, החל מ-99 שקל לחודש לשלושת החודשים הראשונים ואח"כ 199 שקל לחודש. על מסלול זה, בזק בינלאומי כבר הודיעה בעבר. ללקוח שלא קיימת ברשותו תשתית בזק, תתווסף עלות התקנה של 99 שקל. כל מוצר בנפרד ניתן יהיה לרכישה, במחיר זהה.
בקבוצת בזק מקווים ששיווק הטריפל יעצור נטישה של לקוחות אל עבר חבילות הטריפל של המתחרות, סלקום ופרטנר, המציעות אותן ב-159 שקלים ו-139 שקלים בהתאמה.
בשל בעיה טכנית, כרגע לקוח הטריפל יקבל שתי חשבוניות חודשיות נפרדות: אחת לשירות הטלוויזיה ואחת לשירות הטלפון והאינטרנט. לטענת yes, נושא זה ייפתר בקרוב.
רן גוראון, מנכ"ל החברות הבנות בבזק מסר ל"כלכליסט": "שיתוף הפעולה בין yes ובזק בינלאומי מאפשר לנו לתת יותר ללקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים, כשאנו מייצרים עבורם פתרונות המותאמים למצב שוק התקשורת וצרכי הלקוח, ובהם סל מוצרים מלא של המותגים המובילים בשוק, הכל תחת קורת גג אחת".