לראשונה על המסך בסלקום: עליות מחירים
החברה השיקה ממיר 4K חדש שיתמוך בשירות נטפליקס ומבצע על חבילת הבסיס, אך בה בעת מייקרת את חבילת הטריפל
סלקום חנכה אתמול את תחילת השותפות עם נטפליקס עם השקת ממיר 4K חדש שיתמוך בשירות, אלא שבצל החגיגות מסתתרת עליית מחירים, לראשונה מאז הושק שירות הטלוויזיה סלקום TV.
- סלקום TV יצאה במבצע לכבוד הממיר החדש - ומייקרת את הטריפל
- סלקום רשמה הפסד והציגה האטה בהצטרפות מנויים לסלקום TV
- סלקום השיקה שת"פ עם נטפליקס - והגבירה את הלחץ על פרטנר
את שירות הטלוויזיה תציע סלקום לתקופת השקה במבצע של 69 שקל, שיעלה לאחר חצי שנה ל־99 שקל, כמו שגבתה עד היום. לשם השוואה, גם פרטנר מציעה את החבילה שלה ב־69 שקל והמחיר עולה לאחר שנה ל־89 שקל. את הממיר החדש תספק סלקום ללא עלות ללקוחות חדשים, אך לקוחות ותיקים ישלמו עליו 10 שקלים בחודש.
אם תרצו להצטרף לטריפל של סלקום עם הממיר החדש, הכולל טלוויזיה, טלפון ואינטרנט 40 מגה כולל נתב, תידרשו לשלם 189 שקל לחודש. המחיר החדש מורכב מעלייה בסיסית של 10 שקלים בחבילה, תוספת 10 שקלים על הממיר החדש ו־20 שקל עבור תשלום על נתב. טריפל דומה בפרטנר יעלה 149 שקל לחודש. גם הקוואטרו של סלקום, שכולל גם 2 קווי סלולר ואינטרנט 100 מגה, יעלה ל־245 שקל לחודש. יש לציין כי סלקום ציינה בעבר כי מרבית לקוחות הטלוויזיה מנויים לטריפל וקוואטרו.
מבחינת חדשנות, המהלך של סלקום לא מרעיש במיוחד. ראשית, לפרטנר ו־HOT יש כבר שיתוף פעולה עם נטפליקס. שנית, סלקום היא למעשה האחרונה להשיק ממיר באיכות 4K. השותפות שלה עם נטפליקס מבשרת רק כי תוכלו לצפות בשירות דרך הסטרימר של החברה אך התשלום ייעשה מול נטפליקס. בפרטנר וב־HOT, לעומת זאת, התשלום לנטפליקס נעשה דרכן בחשבונית אחת.
סלקום חווה שחיקה בדו”חותיה הכספיים בשנים האחרונות. החברה סיימה את 2018 עם הפסד של 63 מיליון שקל, ואת הרבעון הראשון של 2019 עם הפסד של 16 מיליון שקל.