צעד נוסף לקראת כניסת אמזון לישראל: העבירה הדרכה למוכרים ישראלים
ענקית הסחר האלקטרוני העבירה הבוקר הדרכה באמצעות וובינר במהלכה ניסה נציג החברה לשכנע את המוכרים המקומיים להצטרף לתוכנית ה-Local delivery
אמזון ממשיכה לחזר אחרי המוכרים הישראלים ונערכת לתחילת פעילות בישראל. ענקית הסחר האלקטרוני העבירה הבוקר (ד) באמצעות וובינר, הרצאה למוכרים שתכליתה היתה התחברות לתוכנית ה- Local delivery שבאמצעותה היא צפויה להתחיל פעילות בישראל.
- אמזון של אפריקה תילחם על שוק בשווי 1.5 טריליון דולר
- אמזון החלה להפעיל רובוטים שיארזו חבילות במקום הפועלים
- נייר חדרה תספק את האריזות של אמזון בישראל
בהרצאה ניסה נציג החברה לשכנע את המוכרים המקומיים שכדאי להם להצטרף לתוכנית וציין כי אלפי צרכנים ישראלים מבצעים מדי חודש קניה דרך אתר אמזון.קום. המרצה מנה את היתרונות של הצטרפות לתוכנית ובין היתר ציין את החסכון בעמלת ייבוא ושיפור הנראות וחשיפה גבוהה יותר לקהל על פני מתחרים שלא מצטרפים לתוכנית.
המוכרים המקומיים יכולים להציג את רשימת הפריטים בעברית אך באמזון ממליצים לכתוב בשפה האנגלית על מנת להגיע לחשיפה גדולה יותר של קהלים. כפי שכבר ציינה אמזון במייל שהיפנתה למוכרים לפני כשבועיים, תנאי קשיח להשתתפות בתוכנית הלוקאל דליברי היא התחייבות מצד המוכר לבצע שילוח של ההזמנה בתוך 3 עד 5 ימים לכל היותר. כמו כן, ציין מעביר ההדרכה כי המוכרים הישראלים יצטרכו לגלם במחיר המוצר גם את עלויות המסים.
לאחרונה נודע כי אמזון מתכננת להתחיל פעילות בישראל באמצעות מודל הפעילות של אמזון ה-FBM, שמשמעותו שהמוצרים נמצאים בידי החברה הישראלית וגם האספקה שלהם ללקוח בישראל נעשית על ידי החברה המקומית מהמחסנים שלה בישראל.