תסתפקו בשלטי החוצות: קים קרדשיאן דחתה ביקורה בישראל
הכוכבת האמריקאית הייתה אמורה להגיע לארץ בשבוע הקרוב במסגרת שיתוף פעולה עם קרולינה למקה מקבוצת קסטרו הודיס. החברה פרסה שלטי חוצות של הקולקציה החדשה בעיצובה, בעלות של 5 מיליון שקל
- קים קרדשיאן ווסט תגיע לישראל - להשיק את הקו בעיצובה לקרולינה למקה
- לא רק פרזנטורית: קים קרדשיאן נכנסת לשותפות בקרולינה למקה
- הפרזנטורית הבאה: קרולינה למקה במשא ומתן מתקדם עם קים קרדשיאן
על פי ההערכות, קרדשיאן ביטלה את הביקור הצפוי בשל ירי הטילים מעזה ביום חמישי בערב.
ביטול הביקור בא לאחר שקסטרו כבר פרסה שלטי חוצות ברחבי הארץ המפרסמים את הקולקציה החדשה, שקים עיצבה וממותגים בשמה. קסטרו השקיעה בפריסת השלטים כ-5 מיליון שקל.
לדברי רון רוטר, סמנכ"ל כספים בקסטרו, "השלטים מפרסמים את הקולקציה שנמכרת בחנויות ותמשיך להימכר ללא קשר למועד הביקור, וכי עיקר הפעילות עם קים מתמקדת בארה"ב ולכן לדחיית הביקור בארץ השפעה לא משמעותית על כך. אנחנו ממשיכים קדימה כרגיל".
בספטמבר האחרון הודיעה קבוצת קסטרו שקרדשיאן נכנסה לשותפות בחברת המשקפיים קרולינה למקה וכי היא תקבל 10% מחברה בת אמריקאית שתהיה אחראית על הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב. החברה אמורה להתחיל פעילות ברבעון השני של 2019. עוד נמסר באותה העת כי קרדשיאן תקבל כ-5% ממכירות המשקפיים שהיא תעצב עבור המותג. תשלום נוסף תקבל קרדשיאן עבור הובלת קמפיין לקרולינה למקה.
החיבור בין קרולינה למקה לבין קרדישאן נעשה באמצעות דוגמנית המותג בר רפאלי. בחברה דיווחו בעבר כי ההשקעה בקמפיין ובהשקת האתר החדש של קרולינה למקה ובקידום המותג בארה"ב מוערכת ב-20-30 מיליון דולר. ההסכם עם קרדשיאן נחתם לשנתיים החל ממרץ 2019.