$
עולם

מחיר לפרסומת של 30 שניות באוסקר: עד 2.6 מיליון דולר

טקס פרסי הקולנוע סובל כבר שנים מירידה עקבית ברייטינג ולמרות זאת, הרשת שבבעלות וולט דיסני מעלה את גובה תעריפי הפרסום. המחיר לחצי דקה הוא חצי מהתעריף בסופרבול. בין המפרסמות השנה בטקס - וולמארט וענקית מוצרי היוקרה LVMH

שירות כלכליסט 15:3017.02.19
רשת הטלוויזיה האמריקאית ABC המשדרת את טקס האוסקר השנה, גובה תעריפים גבוהים עבור הפרסומות שישודרו במהלכו, זאת על אף שטקס פרסי הקולנוע סובל כבר שנים מירידה עקבית ברייטינג.

 

 

 

בסוכנות בלומברג מדווחים כי הרשת, שבבעלות וולט דיסני, גובה תעריפים שבין 2-2.6 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות, כך לפי אדם המקורב לנושא שביקש להישאר בעילום שם. הטקס יתקיים בתאטרון דולבי בלוס אנג'לס בשבוע הבא, בלילה בין יום ראשון לשני.

 

הסרט רומא. מועמד לאוסקר 2019 הסרט רומא. מועמד לאוסקר 2019 צילום: איי פי

 

אולם, גם עם מספר צופים קטן יותר, טקס האוסקר ממשיך להיחשב לאירוע הטלוויזיוני היוקרתי ביותר, שאינו קשור לספורט. זה גם מופע שלרוב מעדיפים לצפות בו בשידור חי, מה שהופך אותו לנחשק יותר עבור המפרסמים. לשם השוואה, במשחק הסופרבול הנחשב לאחד המשדרים הנצפים ביותר בכל שנה בטלוויזיה האמריקאית, גבתה השנה רשת CBS מעל 5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות.

 

טקס האוסקר, שהתלונה העיקרית נגדו היא שהוא ארוך ומסורבל מדי, כבר סבל משערוריות אף שעוד לא התקיים. השנה הוא ייערך בלי מנחה קבוע, זאת לאחר שהמנחה שנבחר, הקומיקאי קווין הארט נאלץ לפרוש בעקבות ביקורת ציבורית על ציוצים הומופוביים שפרסם בעבר בטוויטר.

 

בכל זאת, לפי המקורב, הפרשה לא השפיעה על ההתעניינות של המפרסמים או על זמני האוויר המוצעים למכירה. החברות המתוכננות לפרסם השנה במהלך הטקס כוללות את וולמארט ואת ענקית מוצרי היוקרה LVMH.

 

טקס האוסקר הראשון ששודר בטלוויזיה היה ב-1953 בהנחייתו של בוב הופ.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x