הרווח הנקי של דואר ישראל ברבעון השלישי: 7.3 מיליון שקל
זאת, לעומת הפסד של 382 אלף שקל ברבעון המקביל. ברווח התפעולי נרשם הפסד של 754 אלף שקל, לעומת רווח של 4.3 מיליון שקל אשתקד. הסיבה, לטענת הדואר: חגי תשרי. יו"ר הדירקטוריון: "ב-2019 נשלים את איחוד כל פעילות מיון הדואר והחבילות במרכז הסחר המקוון במודיעין"
סעיפי ההכנסות שמרו על קיפאון יחסי. כך, סך ההכנסות של הדואר ממכירות ושירותים עמד בסוף הרבעון השלישי על כ-441 מיליון שקל, נתון דומה יחסית ל-445 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2017. מנגד, בעמודת הרווח לפני מסים נרשמה עלייה: מ-1.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2017, ל-8.8 מיליון שקל באותה תקופה השנה.
חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל: "אנו ממשיכים בהובלת האסטרטגיה העסקית של החברה ומיקודה בתחומי הליבה: הסחר המקוון, תחום הבנקאות והשירותים הפיננסיים ותחום הקמעונאות, שיאפשרו לנו לצמוח בשנים הקרובות. לצד פיתוח מנועי הצמיחה של החברה, נמשיך במהלכי התייעלות גם ב-2019, לאחר סיום תוכנית ההבראה של החברה. ברבעון השלישי של השנה גייסנו שלושה מנהלים בכירים לתחומי הסחר, החדשנות והמשפטית כדי להתאים את החברה לשנים הקרובות. ב-2019 נשלים את איחוד כל פעילות מיון הדואר והחבילות במרכז הסחר המקוון במודיעין, וגם מטה החברה יעבור לקריה הדוארית, שמוקמת בימים אלה במקום".
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "ברבעון השלישי של השנה נערכנו לקראת הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל באמצעות המשך השקעות במרכז הסחר המקוון, פתיחת מרכזי מסירת חבילות נוספים, רכישת ציוד ומיכשור טכנולוגי שיסייעו במיון ומסירת החבילות ועוד. אנו נמצאים בעיצומם של ימי הקניות הבינלאומיים בנובמבר ובדצמבר, וערוכים למיין ולקלוט את מיליוני החבילות בתקופה זו ולשנע אותם במהירות ללקוחות. עד סוף השנה, נבצע מהלכי התייעלות נוספים הכוללים המשך צמצום כ"א בהתאם לתכנית ההבראה שתסיים ב-2018, לצד צמצום ומכירת נכסי נדל"ן אשר אינם נדרשים, נוכח ההתייעלות התפעולית. בימים אלה העמדנו את בניין החברה בתל אביב למכירה, ואנו מאמינים שמכירתו בחודשים הקרובים תאפשר את מימון המשך הצמיחה וההשקעות בתחומי הסחר המקוון, בנק הדואר והקמעונאות".