כך יראה הלוגו של הרשת החדשה שתחליף את ניו פארם
שנה לאחר שרכשה את רשת ניו פארם, נחשפו הלוגו והסיסמה החדשים של רשת הפארמה בעידן שופרסל. הרשת צפויה להשקיע עשרות מיליוני שקלים בפתיחת סניפים חדשים
נחשפו הלוגו והסיסמא של רשת הפארם החדשה של שופרסל, "בי (Be)": סיסמת הרשת תהיה "its about time - עוברים לפארם החדש של ישראל", ומטרתה לעודד צרכנים לעבור מהמתחרה, סופר פארם, לרשת המחודשת שבעבר היתה ניו פארם ונרכשה על ידי שופרסל לפני כשנה. הרשת תושק מחדש בשבוע הבא.
- היכונו לקרבות המבצעים: שופרסל מסתערת על הקניונים עם ניו פארם
- צבעי מלחמה: ניו־פארם מתאפרת לקרב עם סופר־פארם
- שופרסל החלה למתג את סניפי ניו־פארם: "ניו פארם מקבוצת שופרסל”
מתוך כ-70 סניפים של הרשת, כעשרה צפויים לעבור שיפוץ יסודי אשר יכלול, בין היתר, הצבת מסכי וידאו בהן ישודרו פרסומות של הספקים, ומוזיקה לצד מותגי טיפוח ואיפור חדשים במחיר עממי.
כזכור, רשת שופרסל רכשה את ניו פארם עבור 130 מיליון שקלים במטרה להרחיב את פעילותה בתחום ולהתחרות ברשת המובילה בשוק, סופרפארם. לפי ההערכות, שופרסל מתעתדת להשקיע עשרות מיליוני שקלים בהשקה נוצצת ובפתיחת סניפים חדשים, על מנת לחזק את הפריסה הארצית שלה.