$
פרסום ושיווק

פדיונות האופנה בספטמבר-אוקטובר בקניונים ירדו ב-4%

מנתוני ריס, הבודקים כ-2,900 חנויות זהות של רשתות קמעונאיות, עולה כי הירידה הארצית הממוצעת הסתכמה ב- 3.11% כשליום הבחירות הייתה תרומה משמעותית לבלימת הירידה בפדיונות. הירידות בספטמבר ואוקטובר העמיקו את מגמת הירידה בפדיונות שנרשמת מתחילת השנה

אורנה יפת 14:0705.11.18

חגי תשרי לא עזרו לקמעונאים ופדיונות ענף האופנה בחודשים ספטמבר ואוקטובר צללו ב-4% בקניונים אזוריים וב-3% במרכזי הקניות הפתוחים (פאוור סנטרס).

 

מנתוני ריס, הבודקים כ-2,900 חנויות זהות של רשתות קמעונאיות, עולה כי הירידה הארצית הממוצעת הסתכמה ב- 3.11% כאשר ליום הבחירות, שחל ב-29 באוקטובר 2018, הייתה תרומה משמעותית לבלימת הירידה בפדיונות. עד ליום הבחירות רשמו הקמעונאים ירידה של 5.26% במכירות אך יום הבחירות שהיה יום שבתון והוציא את ציבור הבוחרים לטיולים ולקניות, עזר למכירות ובסיכום הן ירדו בכ-3% ביחס לספטמבר ואוקטובר 2017.

 

ירידה במספר הקונים. למצולמים אין קשר לכתבה ירידה במספר הקונים. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: עמית שעל

 

 

הנתונים מתבררים כגרועים עוד יותר לנוכח העובדה שבשנת 2017 חסר יום פעילות בהשוואה ל-2018 וזאת כיוון שבשנה שעברה חל ראש השנה בסמיכות ליום שבת. בשל כך הפדיון למ"ר קטן בכ-1.5% מאשר השינוי באחוזים בכלל המכירות. נתוני ריס מלמדים כי בספטמבר אוקטובר ירדו המכירות למ"ר בקניונים ב-5.63% ביחס לתקופה מקבילה ב-2017 וזאת לעומת המכירות למ"ר בפאוור סנטרס שרשמו עלייה של 4.28%. הפדיון הממוצע הארצי למ"ר רשם ירידה של 4.37%.

 

הירידות בספטמבר ואוקטובר העמיקו את מגמת הירידה בפדיונות שנרשמת מתחילת השנה. מאז ינואר ועד סוף אוקטובר ירדו מכירות האופנה ב-1.58% בממוצע ארצי, בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בקניונים אזוריים נרשמה ירידה של 2.28% ובפאוור סנטרים ירדו הפדיונות ב- 0.83%.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x