השף גורדון רמזי יככב בקמפיין של נייס הישראלית
רמזי יככב בסדרה של 6 סרטונים הומוריסטיים שמטרתם לקדם את פלטפורמת הענן של החברה, CXone. הקמפיין יעלה בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה וישראל
חברת פתרונות התוכנה בענן הישראלית נייס, יוצאת לראשונה בקמפיין פרסומי דיגיטלי רחב היקף, בכיכובו של השף גורדון רמזי.
רמזי יככב בסדרה של 6 סרטונים הומוריסטיים תחת המסר: Don't Compromise. מטרת הקמפיין היא לקדם את פלטפורמת הענן הייחודית של החברה, CXone והוא מיועד לשוק האמריקאי, הבריטי והאוסטרלי. הקמפיין יעלה גם בישראל.
ברק עילם, מנכ"ל נייס: "גורדון רמזי הוא יחיד במינו, השף ששינה את חוקי המשחק בעולם הקולינריה והצליח להטביע חותמו כמי שלא יתפשר על פחות ממושלם. כך, גם פלטפורמת CXone שלנו היא ייחודית ומיועדת לארגונים שלא מוכנים להתפשר ומעוניינים בפתרון הטוב ביותר, לכן החיבור בין השניים היה אך מתבקש".