ברימאג נכנסת לשוק הטלוויזיות עם קבלת זיכיון לפנסוניק
ברימאג רכשה מלאי בהיקף של כמיליון שקל בלבד. כמו כן החברה התחייבה לשלם לפנסוניק תמלוגים בגובה של 1%–1.5% מעלות הרכישות העתידיות למשך שנתיים וחצי
חברת ברימאג, בשליטת שאול זילברשטיין ובניהולו של פיני כהן, נכנסת לתחום מסכי הטלוויזיה. החברה קיבלה לידיה, ללא עלות כספית, את זיכיון השיווק של המותג היפני פנסוניק מהנאמנים של בעלת הזיכיון הקודמת, קבוצת יורוקום. ברימאג רכשה מלאי בהיקף של כמיליון שקל בלבד, על פי הערכות. כמו כן ברימאג התחייבה לשלם לפנסוניק תמלוגים בגובה של 1%–1.5% מעלות הרכישות העתידיות למשך שנתיים וחצי. ברימאג קיבלה לידיה גם את השיווק של מוצרי האודיו והטלפונים הביתיים של פנסוניק.
שוק מסכי הטלוויזיה מוערך ב־1.2 מיליארד שקל בשנה.
בסוף 2017 הוריד משרד האוצר את מסי הקנייה והמכס על מסכי טלוויזיה וכיום אין מסים על המוצר, מה שהגדיל את כמות המסכים הנמכרים בישראל. ב־2018 גדלו מכירות המסכים בעקבות שידורי המונדיאל. בקטגוריית הטלוויזיות שולטים בישראל המותגים סמסונג ו־LG, שמחזיקים ביחד כ־70% מהשוק. לצדם פועלים בשוק המותג סוני, שמיובא על ידי ישפאר, ואשר ברימאג מחזיקה ב־50% מהבעלות עליה, והמותגים הסיניים האייר והייסנס, שנמכרים במחירים נמוכים יותר בהשוואה לסמסונג ו־LG. ברימאג מתחילה בימים אלה להכניס את הטלוויזיות של פנסוניק לחנויות החשמל הפרטיות, ובמקביל מנהלת החברה מו”מ עם רשת א.ל.מ שבבעלות מיניליין, יבואנית סמסונג. כמו כן ייכנסו מסכי פנסוניק לרשת טרקלין חשמל, שבבעלות זילברשטיין. “הפוטנציאל של החיבור עם פנסוניק משמעותי עבור ברימאג”, אמר המנכ”ל כהן.