הזמנתם מוצר בחו"ל שלא נמצא מתאים? כך תוכלו להחזירו
מתיבה להחזרת חבילות ועד לנקודות שפרוסות ברחבי הארץ, שתי חברות שילוח מתחרות, UPS ו-E-post, השיקו היום פתרונות ייעודיים לטובת החזרת מוצרים שהוזמנו באינטרנט
התעצמות הזמנות מוצרים און ליין מדגישה את הצורך בפתרון נגיש להחזרת המוצרים שלא נמצאו מתאימים. שתי חברות שילוח מתחרות השיקו היום (ג') פתרונות ייעודיים לטובת החזרת מוצרים שהוזמנו באינטרנט.
- עוד צעד לקראת כניסה לישראל: אמזון במגעים עם חברת שילוח
- מרקס אנד ספנסר החלה לבצע שילוח לישראל
- אקזיט של 200 מיליון שקל למשפחת נוריאל: תמכור את חברת השילוח פריץ
חברת השילוח E-post משיקה את ה-EBox תיבה אוטומטית להחזרת חבילות. תהליך ההחזרה יתבצע באמצעות כניסה לאתר החברה ובחירת מיקום התיבה הקרובה. אז יקבל הלקוח הודעת SMS עם ברקוד אישי לסריקה בהגעתו לתיבה. סריקת הברקוד בתיבה תפיק מדבקה ייעודית לחבילה אותה יש להניח בתא שיפתח. הלקוח והספק יקבלו לינק למעקב ולבקרה 24/7 אחר התקדמות תהליך ההחזרה. החברה תציב כ-50 תיבות במהלך הרבעון האחרון של שנת 2018 בסניפי רשת "סופר-פארם" וכ-150 תיבות נוספות במהלך שנת 2019 במקומות אסטרטגיים נגישים ברחבי הארץ.
חברת UPS בישראל מרחיבה את שירותיה ותאפשר לקונים אונליין למסור חזרה מוצרים שהוזמנו מאתרי סחר מקוונים אשר הטמיעו את השירות. מסירת החבילות תינתן בעשרות נקודות Pick UP הפרוסות בישראל. לאחר החזרת המוצר, UPS תעביר את המשלוח ליעד המבוקש ותאפשר מעקב אחר סטטוס החזרת המוצר. כמו כן, בנקודות אלו יוכלו לקוחות למסור משלוחים המיועדים ליצוא, ולחסוך את זמן ההמתנה לאיסוף מהשליח. PickUP מבית UPS בישראל, מציע איסוף עצמי ממאות נקודות ברחבי הארץ, בהן מכולת שכונתית, מספרות, בתי מרקחת וכן לוקרים דיגיטליים מאובטחים בזמינות של 24/7 ופרוסים בתחנות דלק ברחבי הארץ. בפן הטכנולוגי כולל מערך PickUP הודעות ועדכונים למכשיר הסמארטפון אודות סטטוס המשלוח.