הצד הנוצץ של עסקת קסטרו-הודיס: מיזוג עסקי בין שתי דוגמניות־העל הישראליות
בר רפאלי הפרזנטורית של הודיס ורותם סלע הפרזנטורית של קסטרו צפויות להמשיך בתפקידן גם לאחר מיזוג החברות
המיזוג בין קסטרו וקבוצת הודיס יצר גם מיזוג בין שתי דוגמניות־העל הישראליות בר רפאלי ורותם סלע.
- כך הפכה קסטרו מחברה משפחתית לענקית אופנה שמכופפת את הקניונים
- בעקבות הטלטלה בשוק הקמעונאות: הכנסות קסטרו נותרו ללא שינוי ב-2017
- קסטרו גילתה שמעיין הנעורים נמצא בהודיס ולא באינטרנט
רפאלי היא הפרנזטורית של קבוצת הודיס. היא מובילה את הקמפיינים של קרולינה למקה, הודיס ואורבניקה. רפאלי חברה לקבוצה בראשות גביזון לאחר שהובילה את הקמפיין של המתחרה פוקס. למעשה, היא מחזיקה ב־5% ממניות החברה ולאחר העסקה היא תחזיק במעט פחות מ־1% מהחברה הממוזגת.
סלע היא הפנים של קסטרו. בנוסף, היא נשואה לאריאל רוטר, בנם של בעלי השליטה בקסטרו אתי וגבי רוטר.
על אף המיזוג בין החברות, בגזרת הפרזנטוריות לא צפויים שינויים. כלומר, רפאלי לא צפויה להחליף את סלע כפנים של קסטרו.