$
פרסום ושיווק

נתון צפייה מרשים לאירוויזיון: מעל מיליון צופים בטלוויזיה, יותר מ-50 מיליון צפיות ל-Toy ברשת

בזמן שידור השיר הישראלי בשעה 23:51 נמדד פיק הצפייה עם רייטינג של 47.9%

אביב גוטר 09:2813.05.18
נתון צפייה מרשים לגמר האירוויזיון ששודר אמש לראשונה בתאגיד השידור הציבורי עם 35% ומעל מיליון צופים. הגמר שנערך השנה בליסבון זכה לשיא צפייה בזכות השיר הישראלי TOY שכבש את אירופה בביצועה של נטע ברזילי שזוכה למעל 50 מיליון צפיות ברשת.

 

בזמן שידור השיר הישראלי בשעה 23:51 נמדד פיק הצפייה עם רייטינג של 47.9% וסך צופים של 1.47 מיליון צופים. לפי נתוני תאגיד השידור, מספר הצופים שנחשף למשדר האירוויזיון ב-כאן 11 בטלוויזיה עם 1.992 מיליון צופים ונתח צפייה של 59.4%. בכאן דיגיטל (פייסבוק, אתר ואפליקציות) צפו מעל 750 אלף גולשים ובסך הכל נמדד מעל 2 מיליון צפיות בתוכן הדיגיטלי של האירוויזיון.

 

נטע ברזילי בביצוע הגמר של אירוויזיון 2018 נטע ברזילי בביצוע הגמר של אירוויזיון 2018 צילום: רויטרס

 

 

בנוסף, אתמול הודיע תאגיד השידור הציבורי "כאן", שיחגוג בעוד יומיים שנה לעלייתו לשידור, את תום תקופת ההרצה שליוותה את השידורים מהיום הראשון. את המאורע חגגו בכאן רגע לפני גמר האירוויזיון עם סרטון של נטע ברזילי שעלה דקה לפני משדר הגמר.

 

"אחרי שנה של שידורים בהרצה, בשלוש פלטפורמות שידור, רדיו דיגיטל וטלוויזיה, ולקראת שידורי המונדיאל והשקת לוח חדש, עם עשרות תכניות תעודה ודרמה שיועלו בשנים הקרובות, נפרדים כאן מתואר 'בהרצה'.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x