$
פרסום ושיווק

לקראת שבועות: קמפיין של ארגונים למען תזונה טבעונית נגד צריכת חלב

בין השאר יוצג הסרט "חלב מגואל בדם", העוסק בנזקים שגורמת תעשיית החלב לכאורה לבני האדם ולבעלי החיים, ומתייחס לקשרים לכאורה שמתקיימים בין תעשיית החלב לארגוני התזונה והבריאות

נורית קדוש 08:2226.04.18

ארגוני הטבעונים יוצאים במתקפה נגד המחלבות הגדולות לקראת חג שבועות. פרויקט קירות שקופים של טל גלבוע ורועי שפרניק העוסק בחשיפת ההתנהלות בענף החי מגייס בימים אלה תמיכה לטובת קמפיין שלטי חוצות וברשתות החברתיות נגד תעשיית החלב הישראלית.

 

במסגרת הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות הסרט “חלב מגואל בדם”, העוסק בנזקים שגורמת תעשיית החלב לכאורה לבני האדם ולבעלי החיים, ומתייחס לקשרים לכאורה שמתקיימים בין תעשיית החלב לארגוני התזונה והבריאות. בנוסף לפרסום הסרט יעלו השניים שלטי פרסום באיילון ועל גבי אוטובוסים לקראת חג שבועות. הקמפיין כבר גייס יותר מ־60 אלף שקל.

 

ארכיון ארכיון צילום: בלומברג

 

לא מדובר במתקפה הראשונה שחווה תעשיית החלב, שהשתלטה בשנים האחרונות על חג השבועות והפכה אותו מחג שהיה מזוהה עם ביכורי גידולי הקיץ לחגיגת חלב הכוללת השקות של מוצרי חלב חדשים. בשנה שעברה השיקה העמותה למען עתיד טבעוני, ויגן פרנדלי, קמפיין דומה, כשלקראת חג השבועות עלה לראשונה שלט חוצות בנתיבי איילון שיצא נגד תעשיית החלב. מטרת קמפיינים אלה היא לחשוף בפני הציבור את העוולות של תעשיית החלב, בהן הרבעת פרות באופן קבוע והפרדת העגלים מהן מרגע הלידה. שוק החלב מגלגל כ־8 מיליארד שקל בשנה, והעלייה במודעות לסבל בעלי החיים מובילה בשנים האחרונות לצמיחה בתחום תחליפי החלב.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x