טלטלה בצמרת יינות ביתן: סמנכ"ל השיווק עוזב, יוחלף במנהלת שיווק של מגה
סמנכ"ל השיווק ארז אייזנברג עוזב את הקבוצה על רק חילוקי דעות עם בעלי החברה נחום ביתן. את מקומו תתפוס חגית טייגפלד, מנהלת השיווק של מגה
טלטלה בצמרת יינות ביתן. ל"כלכליסט" נודע כי ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה עוזב על רקע מחלוקת עם בעלי החברה נחום ביתן. את מקומו של אייזנברג תתפוס חגית טייגפלד, מנהלת שיווק של מגה. מדובר במקרה ראשון בו ממנה ביתן גורם במגה לתפקיד בכיר בקבוצה.
- דוחות חברת המזון נטו חושפים: הסכסוך עם יינות ביתן גבה מחיר כבד
- מנכ"ל חברת הבשר של נחום ביתן ירכוש ממנו ללא תמורה שתי חנויות הפסדיות בצפון
- יינות ביתן כופפה את רשות ההגבלים: תשלם קנס מופחת בסך 2 מיליון שקל במקום 25 מיליון
אייזנברג ליווה את ביתן במשך 4.5 שנים, במהלכן, היה שותף למיזוג רשת כמעט חינם ובהמשך למיזוג עם מגה. אייזנברג ניהל את פן התקשורתי במשבר עם חברת נטו במסגרתו הפסיקה לספק סחורה לרשת. במהלך אותה תקופה, חוותה הקבוצה של ביתן תקופה קשה שבאה לידי ביטוי בסיקור תקשורתי מקיף, שלא נהדף דיו על ידי החברה. בעקבות המשבר, החליף ביתן עם שובו את מערך יחסי הציבור וגייס את זמיר דחב"ש, כיועץ התקשורת, ככל הנראה שלא בידיעתו ולא על דעתו של אייזנברג. דחב"ש חשף את ביתן לתקשורת והוביל לכך שבפעם הראשונה, הציג ביתן נתונים פיננסיים על החברה הפרטית והדף בהצלחה את המידע לפיו החברה בקשיים. לא מן הנמנע שעל רקע זה, העמיקה המחלוקת בין ביתן לאייזנברג, בסופה סיים את כהונתו.
אייזנברג בן 42, הגיע ליינות ביתן לאחר שכיהן כמנהל סחר ביונילוור. קודם לכן שימש מנהל שיווק לקוחות בקבוצת אסם.
מיינות ביתן נמסר כי הצדדים החליטו במשותף על סיום כהונתו של אייזנברג.
שינויים אלו בצמרת ביתן יוצאים לדרך כחודשים לאחר עזיבת 2 בכירים נוספים. יניב בן אלי ודוד מלכה, שכיהנו כסמנכ"לי הסחר, סיימו תפקידם בקבוצה .מדובר בשניים מהתפקידים המרכזיים ברשת, שאיישו אנשי אמון של ביתן במשך שנים ארוכות ונחשבו מקורבים לבעל השליטה . מלכה היה אחראי על תחום המזון הטרי ובן אלי על הקשר המסחרי עם הספקים הגדולים.