$
פרסום ושיווק

תנובה משקיעה 3 מיליון שקל בהשקת מוצרי טופו

"כלכליסט" נודע כי המחלבה הגדולה בישראל נערכת להשיק בהמשך גם מוצר טופו בטכנולוגיה המשלבת אפייה, כך שהמוצר יהיה מוכן לאכילה ללא בישול או טיגון

נורית קדוש 08:4316.04.18

יצרנית המזון תנובה משקיעה 3 מיליון שקל בשיווק מוצרי טופו בטעמים בניסיון לחדור לתחום הטופו, חודשים ספורים לאחר שהשיקה תחליפי גבינה לבנה. ל"כלכליסט" נודע כי המחלבה הגדולה בישראל נערכת להשיק בהמשך גם מוצר טופו בטכנולוגיה המשלבת אפייה, כך שהמוצר יהיה מוכן לאכילה ללא בישול או טיגון. קטגוריית הטופו נשלטת בידי מותג כפרי בריא של משק ויילר ומותג טופוטי של משק צוריאל שבבעלות טרה.

 

 

מוצר הטופו של תנובה מוצר הטופו של תנובה

 

תנובה פועלת בשנים האחרונות לנצל את הצמיחה בתחום תחליפי החלב והשקיעה אשתקד עשרות מיליוני שקלים בהרחבת פעילות מפעל סוי מג'יק, המייצר תחליפי חלב, תחליפי יוגורט ותחליפי גבינה. עם זאת, בשלב זה אין ביכולת המפעל להכניס קווי ייצור לטופו, ולכן ייצור המוצרים החדשים יבוצע בידי א.י.ן תעשיות מזון שבקיבוץ מענית. "אם קצב הצמיחה הנוכחי של שוק תחליפי החלב יימשך, בעוד 5–4 שנים נצרך להקים אתר ייצור חדש", מסרה מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה ענת גרוס שון.

 

לפי סטורנקסט, שוק תחליפי החלב גלגל אשתקד מכירות של 239 מיליון שקל — צמיחה של 15% לעומת 2016 ו־31% בהשוואה ל־2015. מתוך סכום זה מכירות הטופו היו אחראיות ל־17.9%, צמיחה של 13.3% לעומת 2016. הצמיחה במכירות הקטגוריה נזקפת בעיקר להרחבת פעילותה של תנובה בתחום.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x