טמפו תמשיך לשווק את וודקה אבסולוט ל-7 שנים נוספות
החברה חידשה את ההסכם שלה עם פרנו ריקארד ותמשיך לשווק את מותגי האלכוהול של החברה, בהם גם מותגי הוויסקי שיבאס, ג'יימסון, בלנטיינס וגלנליווט
לטמפו תלות בפרנו ריקארד כבעלת הזכויות במותגים האמורים, ופעילותה, עשויה להיות מושפעת לרעה באופן מהותי, אם תופסק ההתקשרות עם החברה. ב- 2016 היוו רכישות טמפו את מותגי האלכוהול של החברה 9.1% מסך רכישותיה מספקים.
טמפו משקאות הוקמה במסגרת שינוי מבני שביצעה טמפו תעשיות בירה בע"מ ואשר עיקרו פיצול של פעילות טמפו תעשיות בתחום המשקאות לחברה, והקצאה לתאגיד היינקן הבינלאומי של 40% מהונה המונפק של החברה. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת, ומפיצה משקאות שונים ללקוחותיה ברחבי ישראל תוך התמקדות בשלושה תחומי פעילות : תחום המשקאות האלכוהוליים, הכולל בירות, משקאות אלכוהוליים מוכנים לשתייה ומוצרי פרנו ריקארד, השני הינו תחום המשקאות הלא אלכוהוליים הכולל משקאות מוגזים, מיצים, מים מבוקבקים, משקאות אנרגיה ומשקאות מאלט והשלישי הינו תחום פעילות ברקן, באמצעות חברת יקבי ברקן בע"מ, העוסקת בעיקר בייצור, ייבוא, שיווק והפצה של יינות ומשקאות חריפים.
החברה שבשליטת ובניהולו של ז'ק בר סיימה את 2016 עם צמיחה של 9% במכירות שהסתכמו ב- 1.24 מיליארד שקל וזינוק של 23.1% ברווח הנקי שהסתכם ב-95.7 מיליון שקל.