$
פרסום ושיווק

סקר של HOT: יותר ממחצית מהישראלים צופים בתכנים באופן פיראטי

כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית; המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין: "נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש"

אביב גוטר 12:2613.02.18
"הצפייה הפיראטית גורמת לירידה בהשקעה בתוכן בכלל ובהפקות מקור בפרט והיא מובילה לפגיעה בתרבות הישראלית ובפרנסתם של עשרות אלפי מועסקים בתחום", כך אמרה מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, במסיבת העיתונאים שקיימה החברה לרגל השקת פעילות התוכן שלה לשנת 2018.

 

 

 

 

 

גרנות-גולדשטיין הציגה נתוני מחקר חדש שנעשה באמצעות חברת המחקר "שילוב" בנושא צפייה פיראטית. על פי ממצאי המחקר, יותר ממחצית מהישראלים (כ- 55%) צופים בתכנים באופן פיראטי. כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית.

 

חוה אורטמן, זגורי אימפריה (ארכיון) חוה אורטמן, זגורי אימפריה (ארכיון) צילום: אוהד רומנו

 

לאחר מכן הציגה את היקף הפעילות הפיראטית ברשת באמצעות אחת מהפקות התוכן שלה, זגורי אימפריה, והראתה כי ישנם 163 אלף לינקים לצפייה ישירה (שלא דרך חברת הכבלים). "זה נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש. כל מי שפעיל בענף, שחקנים, יוצרים, מאפרים, צריך לקום על הרגליים אחרת לא תהיה יותר יצירה ישראלית", אמרה.

 

סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, הציג את הסדרות שעתידות לעלות במהלך שנת 2018 בהן סדרות חדשות של אביב גפן על ילדי שנות ה-90, של אסף הראל על דודו טופז וסדרה על הנעשה מאחורי הקלעים של הכנסת עם הופעות אורח של חברי כנסת בהם שרת המשפטים איילת שקד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x