סקר של HOT: יותר ממחצית מהישראלים צופים בתכנים באופן פיראטי
כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית; המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין: "נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש"
- HOT מאבדת מנויי טלוויזיה אך מתחזקת בסלולר ובאינטרנט
- "הנזק שנגרם ליצירה הישראלית מצפייה פיראטית - 250-450 מיליון שקל בשנה"
- פחות כסף להפקות מקור: קרא הכריז על הקלות של 50% לערוצים המסחריים
גרנות-גולדשטיין הציגה נתוני מחקר חדש שנעשה באמצעות חברת המחקר "שילוב" בנושא צפייה פיראטית. על פי ממצאי המחקר, יותר ממחצית מהישראלים (כ- 55%) צופים בתכנים באופן פיראטי. כשליש מהישראלים מוגדרים כמשתמשים כבדים של צפייה פיראטית.
לאחר מכן הציגה את היקף הפעילות הפיראטית ברשת באמצעות אחת מהפקות התוכן שלה, זגורי אימפריה, והראתה כי ישנם 163 אלף לינקים לצפייה ישירה (שלא דרך חברת הכבלים). "זה נורא נחמד שכולם רוצים לראות את התוכן שלנו, אבל הם לא משלמים ולא יהיה מאיפה לעשות תוכן חדש. כל מי שפעיל בענף, שחקנים, יוצרים, מאפרים, צריך לקום על הרגליים אחרת לא תהיה יותר יצירה ישראלית", אמרה.
סמנכ"ל התוכן של HOT, יורם מוקדי, הציג את הסדרות שעתידות לעלות במהלך שנת 2018 בהן סדרות חדשות של אביב גפן על ילדי שנות ה-90, של אסף הראל על דודו טופז וסדרה על הנעשה מאחורי הקלעים של הכנסת עם הופעות אורח של חברי כנסת בהם שרת המשפטים איילת שקד.