תחרות לדייסון: ברימאג תייבא שואב אבק אלחוטי של LG
יבואנית מוצרי החשמל ברימאג דיגיטל פותחת חזית תחרותית מול שואב האבק המוביל בישראל, דייסון
יבואנית מוצרי החשמל ברימאג דיגיטל פותחת חזית תחרותית מול שואב האבק המוביל בישראל, דייסון. ברימאג שעד כה היתה שחקנית חלשה בקטגוריה הצומחת, תשיק בפסח הקרוב שואב אבק של LG מדגם A9 שמעוצב בדומה לדייסון האלחוטי ונמכר במחיר דומה.
- לא רק שואבי אבק: דייסון מתכוונת לבנות מכוניות חשמליות
- דייסון תשקיע חצי מיליארד דולר בהקמת מרכז פיתוח לבינה מלאכותית בסינגפור
- הרומבה של iRobot יגלה לכם היכן בבית יש קליטה גרועה של WiFi
כיום דייסון נחשב למותג המוביל בקטגוריית שואבי האבק, והוא נמכר ב־1,500–3,000 שקל, תלוי בדגם. ברימאג תשיק שני דגמים, שיעלו בין 1,990 ל–2,490 שקל. בקטגוריה משווק גם שואב האבק CROWN שמייבאת חברת ניופאן. ברימאג תצטרך להשקיע בשכנוע הקמעונאים לשווק את המותג החדש על חשבון דייסון, שנחשב לסופר ברנד. בניסיון לתמרץ את הקמעונאים לשווק את המותג החדש, תצטרך היבואנית לתת הצעת ערך לקמעונאים שכן המרווחים שלהם בשואבי האבק המתקדמים אינם גבוהים. לקראת החג תשקיע ברימאג מיליון שקל בקמפיין לקידום ה־A9 שיעלה במדיות השונות.
במקביל, ברימאג מנהלת מו”מ מול יורוקום של שאול אלוביץ’ לשיווק חלק ממותגיה. על פי הערכות, ברימאג מעוניינת במותג פנסוניק היפני של יורוקום, בעיקר כדי לחזק את כוחה בקטגוריית מסכי הטלוויזיה.